Ana içeriğe atla

İyiolsun Bloğu ile Blog Keşif Etkinliği Röportajımız

Merhabalar

İyiolsun bloğunun sahibi geçenlerde bir blog etkinliği başlatmıştı. Blogları tanımak ve keşfetmek adına başlattığı etkinliğe ilk yorumu yaparak katılmıştım.

Sonrasında kur'a da ilk röportaj sahibi olarak da ben çıkmışım. İnanılmaz mutlu olduğumu belirteyim. Ama bu etkinliğe oğlumda benim haberim olmadan katılmış. Sonradan öğrendim. İkimiz birlikte ilk kez blog dünyasında bir röportaj gerçekleştirdik ve soruları yanıtlarken inanılmaz keyif alıp eğlendik. 

Böylesi güzel bir düşünce için sevgili İyiolsun bloğuna oğlum ve kendi adıma çok teşekkür ederim. Bu tarz etkinliklerle blogları tanıma şansı buluyoruz.

Röportajımızı buradan okuyabilirsiniz.

Herkese keyifli okumalar diliyoruz.

Yeni yazılarımda görüşene dek. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları