Ana içeriğe atla

Blog ve Blogger Keşif Etkinliği 2

Merhabalar

Blog keşif etkinliği yapalı iki ay gibi süreyi geçmişken yeniden blog keşif etkinliği yapalım istedim. 

Yepyeni bloglarla tanışmış olmak gerçekten çok güzel. Yepyeni arkadaşlıklar, yepyeni paylaşımlar görmek, yepyeni dünyalara adım atmak harika.

Blog keşif etkinliklerinde genel de sosyal medya, google+ gibi takip mecralarından takip şartı yazılıyor ancak ben bunu yapmak istemiyorum. İsteyen sosyal medya ve diğer hesaplarımdan bloğumu takip edebilir. 

Blog keşif etkinliğine katılacak blogger arkadaşlarımın blog isimlerini, blog linklerini ve tanıtıcı yazılarını yorum kısmına bırakabilirler. 

Keşfedilen bloglarla ilgili yazımı daha sonra sizlerle paylaşım yapacağım.

Tüm herkesi blog keşif etkinliğine bekliyorum.

Hepinize keyifli okumalar dilerim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan