Ana içeriğe atla

Coşkun Sabah - Benimsin

 

Herkese Merhaba,

Bugün günlerden Coşkun Sabah. Kendisine hayranlığımı bilmeyen yoktur sanırım. Çocukluğum şarkılarını dinlemekle geçti. Bu nedenle de tüm şarkılarını bildiğim gibi, sesini de ayrı severim. Şu gün oldu hâlen daha ara ara açıp dinlediğim sanatçılardan. O zaman bugün 1987 yılına gidelim ve Benimsin şarkısına kulak verelim.

Güzel bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Coşkun Sabah Benimsin

Benimsin benimsin benimsin

Sen benim meleğim bebeğimsin

Seni ben kimseye veremem

Sen benim kaderimsin kaderimsin


Sana ben başka şey söylemem

Sana ben beni sev diyemem

Sevsen de sevmesende yine ben

Senleyim sensizliği düşünemem


Sen yokmusun sen yokmusun

Ne güzel şeysin

Sen yokmusun sen yokmusun

Ne şirin şeysin


Seni o ilk gördüğümde

Bir ateş düştü gönlüme

Bırakmam seni ellere

Seni ellere (3)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Merzifon 4.Kitap Fuarı 02 - 10 Şubat 2019

Merhabalar Kitap fuarlarını gezmeye devam ediyoruz.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

A101 Oje Alışverişim

Merhabalar Oje severlere çok güzel bir haberle geldim.

Bitenler & Çöpe Gidenler 55

Merhabalar Uzun zamandır bitenler yazısı yazmadım.

Konya Mutfağı

Merhabalar Konya'yı gezdik, ettik de karnımız acıktı değil mi? O zaman size Konya'ya gittiğinizde uçuk fiyatları olmayan, temiz ve nezih bir mekan önereyim.

Tatil Zamanı

Merhabalar Malum 15 tatil geldi ve bizde yine her yıl olduğu gibi çok şükür tatile çıkıyoruz.

Jenny Han - Güzelleştiğim O Yaz

 

Kübra Nur - Çirkin Ördek Yavrusu

Merhabalar Cumartesi gece başlayıp, o gece bitirdiğim bir kitap Çirkin Ördek yavrusu.

Tarihte Bugün 01 Eylül