Ana içeriğe atla

Mustafa Ceceli - İyiki Hayatımdasın

 

Herkese Merhaba,

Mustafa Ceceli sevdiğim, ses rengini beğendiğim şarkıcılardan. Bugün sizlere yakın tarihteki bir şarkı ile merhaba demek istedim. İyiki Hayatımdasın dediğim eşim ve oğluma ithafen bugün bu şarkıyı seçtim sizlere. O zaman 2017 yılına gidelim ve Mustafa Ceceli ile İyiki Hayatımdasın şarkısına kulak verelim. İyiki hayatımdasınız sevdiklerim.

Güzel bir gün sizlerle olsun. Keyifli dinlemeler.

Mustafa Ceceli İyiki Hayatımdasın

Senin adınla uyandım bu sabah

Varlığına teşekkür ederim

Senin adınla uyandım bu sabah

Varlığına teşekkür ederim

İyi günde sen, kötü günde sen

Nasıl özlemiştim bir bilsen

Yokluğun anlamsız bu dünya vefasız

Ruhuma hapsettim adını

İyiki hayatımdasın

Sensiz kimler anlasın

Attığım her adımdasın

Sol yanımsın

İyiki hayatımdasın

Sensiz kimler anlasın

Attığım her adımdasın

Sol yanımsın

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Senin adınla uyandım bu sabah

Varlığına teşekkür ederim

Senin adınla uyandım bu sabah

Varlığına teşekkür ederim

İyi günde sen, kötü günde sen

Nasıl özlemiştim bir bilsen

Yokluğun anlamsız bu dünya vefasız

Ruhuma hapsettim adını

İyiki hayatımdasın

Sensiz kimler anlasın

Attığım her adımdasın

Sol yanımsın

İyiki hayatımdasın

Sensiz kimler anlasın

Attığım her adımdasın

Sol yanımsın

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Gönlünü gönlüme nasip eden Rabbime

Şükürler olsun sevdiğim

Teşekkürler sevdiğim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt