Ana içeriğe atla

Ferhat Göçer - Cennet

 

Herkese Merhaba,

2007 yılında Ferhat Göçer'in söylediği bu şarkıyı geçenlerde oğlumun videosunu izlerken oğlumun söylediğini gördüm. Ben unutmuştum açıkçası. Resmen şarkı ile klip çekmiş ki ben çok duygulandım. Cenneti değişmem saçının teline deyince, saçını falan tutuyor. Zaman geçiyor ve oğlum büyüdü. Bende onun saçının teline hiçbir şeyi değişmem. O zaman bizler 2007 yılına gidelim ve Ferhat Göçer'den Cennet şarkısına kulak verelim.

Güzel bir cuma günü olsun. Keyifli dinlemeler.

Ferhat Göçer Cennet

Banane, gelecekse dünyanın sonu

Bitecekse bitsin artık hayat yolu

Korkum yok içim rahat huzurla dolu

Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen

Aldığım her nefesin, sebebi sen

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen

Aldığım her nefesin, sebebi sen

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim

Arar bulurum yine seni severim

Cenneti değişmem saçının teline

Ömrümün yettiği kadar seni severim

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim

Arar bulurum yine seni severim

Cenneti değişmem saçının teline

Ömrümün yettiği kadar seni severim

Banane, gelecekse dünyanın sonu

Bitecekse bitsin artık hayat yolu

Korkum yok içim rahat huzurla dolu

Aşkı yaşadım senle bir ömür boyu

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen

Aldığım her nefesin, sebebi sen

Yüzümdeki çizgilerin bile adı sen

Aldığım her nefesin, sebebi sen

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim

Arar bulurum yine seni severim

Cenneti değişmem saçının teline

Ömrümün yettiği kadar seni severim

Dünyaya birdaha gelsem sevgilim

Arar bulurum yine seni severim

Cenneti değişmem saçının teline

Ömrümün yettiği kadar seni severim

Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Birikim Yapmanın Önemi

 

Ayten Gökçer Vefat Etti

 

Nilgül - Arabesk Günler

 

Nermin Yıldırım - Ev Kitap Alıntısı

 

Zülfü Livaneli, Erdal Öz - Sazın Teli Koptu

 

Yurt

 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava