Ana içeriğe atla

Ebru Yaşar - Seni Anan Benim İçin Doğurmuş

 

Herkese Merhaba

Yıl 1999. Ebru Yaşar hayatımıza Senin Anan Benim İçin Doğurmuş diyerek deyim yerindeyse badozlama daldı ve o gün bugündür hâlen daha söylediği şarkılar, kendine has ses rengi, yorumuyla bugünlere kadar gelmeyi başardı. 

Her ne kadar bütün bu saydıklarım olsa da, kendisini İbrahim Tatlıses'in keşfetmiş olması, hatta ilk klibinde bizzat kendisinin de rol alması bana göre başarılı olmasındaki asıl nedenlerdir. 

Bu şarkı ile ilgili olarak son olarak şunu da söylemeden geçmek istemiyorum. Şarkının çıktığı dönemde sevdiği ya da beğendiği kıza açılamayan erkekler laf atma tarzında yanından geçerken vs. Seni anan benim için doğurmuş diyerek geçerlerdi. Bu da size ek bilgi olarak kalsın. Bizzat ben birçok kereler kendim ve arkadaşlarım olarak yaşadığım bir durumdur. Tabii şimdiki nesil gibi olmadığı için bazı şeyler daha güzel ve değerliydi.

Neyse bu kadar gevezelik yeter. Sizleri Ebru Yaşar Seni Anan Benim İçin Doğurmuş şarkısıyla başbaşa bırakırken, güzel ve huzurlu bir gün olmasını da temenni ediyorum. Keyifli dinlemeler.

Ebru Yaşar Seni Anan Benim İçin Doğurmuş

Aşkın ateşine dağlar dayanmaz

Aşkı bilmeyenler gönülden yanmaz

Aşk bir hastalıktır tabip anlamaz

Aşka yârdan başka, yârdan başka

Bana senden başka çare bulunmaz

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş

Aşkın ateşine dağlar dayanmaz

Aşkı bilmeyenler gönülden yanmaz

Aşk bir hastalıktır tabip anlamaz

Aşka yârdan başka, yârdan başka

Bana senden başka çare bulunmaz

Yârdan başka, senden başka

Bana senden başka çare bulunmaz

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş

Geçen ömür geçip gitsin ne çıkar

Aşk olmazsa insan hayattan bıkar

Aşk insanı can evinden yakalar

Aşka yârdan başka, yârdan

Bana senden başka çare bulunmaz

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş canım

Seni anan benim için doğurmuş canım

Hamurunu benim için yoğurmuş

Seni anan benim için doğurmuş canım


Ebru Yaşar Seni Anan Benim İçin Doğurmuş


Yorumlar

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blog Keşif Etkinliği

Merhabalar Malum artık annemle birlikte blog yazmaya başladık. Böylesi belki de daha iyi olacak. Omuz omuza, anne-oğul birlikte daha güzel şeyler yapabilmek adına tek blog, tek yürek olarak yolumuza devam etmeye karar verdik. Annem benim her daim hep ve tam destekçim. 

İçeriklerim Kopyalanıyor

Bugün  Kitaplara Kaçanlar  bloğu ile içerik çalınması ile ilgili konuştuk ve bunun üzerinden çok geçmeden benim içeriklerimin otomatik olarak kopyalandığını tesadüfen fark etmiş bulunuyorum.

Fatih Murat Arsal Röportajı - 2 Kitap Hediye

Merhabalar Yazar röportajlarımıza çok sevdiğim aşkı yazan adam Fatih Murat ARSAL ile devam ediyoruz. Kendisine bu keyifli röportaj için tekrar teşekkür ediyor ve sizleri röportajımızla baş başa bırakıyorum.

Mimlendim ve Mimledim 37 - Hangi Yazınız Silinirse Üzülürsünüz?

Kestane Nasıl Pişirilir?

  Merhabalar Kış geldi.

Ece Evren - Geçmişten Gelen Adam

Merhabalar Kısa zaman önce piyasa çıktı Ece Ablam'ın kitabı. Kendisi sağolsun bana nezaket gösterip okumam için kitabını hediye etti. Tekrar kendisine çok teşekkür ederim.

Ne Zaman Akıllanacağız?

Merhabalar Son zamanların gündemindeki konu malum Çiftlik Bank ve Çiftlik Bank mağdurları.

Kitap Kardeşime Yeni Kitaplar

Merhabalar Kitap kardeşliğim son sürat devam ediyor. Kitap gruplarındaki çekilişler, kitap günü gruplarım derken Samsun'daki kitap kardeşimi tabii ki bu ay unutmadım ve kendisine çok güzel bir paket hazırladım.

Mimlendim ve Mimledim 26 - Blog Muhasebesi

Merhabalar Blogcu Sultan  blog muhasebesi mim başlatmış ve sağolsun beni de mimlemiş.

Gülse Birsel - Beni Gözünüzde Büyütmeyin!