Ana içeriğe atla

Bitenler & Geri Dönüşüme Gidenler 71

Herkese Merhaba

Biten ürünlerimi ilk kez bekletmeden yazmanın haklı gururunu yaşıyorum ancak bu demek değil ki yazılacak biten ürün yok. Ne yazık ki var. İnşallah onları da yakın zamanda yayıma alabilirim. Bakalım neler bitirmişim? Memnun kalmış mıyım? Hadi o zaman başlayalım.


Gülşah Aseton :  Severek kullandığım ürünlerden. Fiyat performans açısından bakıldığında verdiğiniz paranın karşılığını veriyor. Koyu renk ojelerde ikinci kez silmek gerekiyor. Ancak koyu renk ojelerin kaderi ne yazık ki bu. Bu markanın mor olanı her zaman favorim. Kokusunu daha çok seviyorum. Yeniden alacağım ürünlerden.


Eyüp Sabri Tuncer Doğal Zeytinyağlı El ve Vücut Losyunu : Günlük kullanım için idela ürünlerden. Pompalı olması avanyajlı. Ancak biraz sıvı formda olmasını çok sevmedim. Elleri her yıkamadan sonra yenilemek gerekiyor ve yapısı ince. Dolyısıyla ürünün daha çabuk bitmesine neden oluyor. Fiyat performans açısından başarılı bir ürün. Yeniden alınabilir.


Benri Zeytinyağlı Besleyici ve Nemlendirici Şampuan : Bu ürün elimdeki son kutuydu. Yeniden alacğaım ürünlerden değil maalesef. Daha öncede yazdığım gibi yapısı çok sıvı. Saçlarda dökülmeye neden oldu. Fiyat açısından bakıldığında sadece tatilde çok fazla saç yıkandığı için kullanılabilir. Ancak süreli kullanımlarda saçdaki etkisini sevmedim. 


Bee Beauty So Hot Tropical Paradice Duş Jeli : Bu markanın mor olan ürününü çok sevememiştim. Bu ürünü ona göre bir tık daha iyi olmasına rağmen, yine de koku kalıcılığı olmaması nedeniyle çok hoşuma gitmedi. Duş jeli kullandığımda oluşan o temizlik ve ferahlık hissini yakalayamayınca duş jelini çok sevemiyorum. Fiyat performans açısından alınabilir bir ürün olsa da, yeniden alacağımızı pek sanmıyorum. 


Elseve Mucizevi Yağ Serisi Durulanmayan Saç Bakım Kremi : Bu ürünü severek kullanıyorum. İndirimlerde stokladığım ürünlerden. Kokusunu ve yapısını seviyorum. Kabaran saçlarımı biraz olsun yatıştırma konusunda günlük kurtarıcı ürünlerimden. İndirimde yeniden alacağım ürünlerden.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Evde ve sağlıkla kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Yeni Bir Yıla Merhaba Derken....

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Bir Yaprak Sarması Meselesi