Ana içeriğe atla

Nerelerdeydim?

Herkese Merhabalar

Bir süredir buralarda değildim. Bu süreçte öncelikle beni merak eden, arayan, soranlara ve yazanlara çok çok teşekkürler.

Uzun zamandır bloğa uğramadığım için blogger bana sürpriz yapmış ve yeni panel hediye etmiş. Ne yazık ki bu panelin yeni şeklini sevemedim. Eski panel bana kalırsa daha kullanışlı ve anlaşılırdı. Bu yazıyı yazmak için paneli çözmem abartmıyorum bir saatten fazla zamanımı aldı. Neyse buna da alışacağız demek ki ne yapalım?

Buralarda olmadığım süre içinde çok fazla şey yaptım. Tatil, kışlık hazırlıkları, oğlumun okul meselesi ve birde pandemi de kilo almaya başlayan bendeniz diyet ve ciddi şekilde spora başlayınca ne yazık ki bloğa yazmaya ne zaman, ne mecal kaldı. 

Şunu üzülerek belirtmem gerekiyor ki, pandemi sürecinde ne bulduysak yedik. Normalde çok dikkat eden biriyken, bu süreçte içimde kurt varmış gibi yemek yemeye, abur cubur nedeniyle ağzımın sürekli geviş getirmesine engel olamadım. (Belki de olmak istemedim, bilemiyorum.) Bu nedenle yaklaşık bir aydır ciddi bir sağlıklı beslenme ve spor içindeyim. Hatta ve hatta kafaya pilates topu gibi zımbırtıları bile taktım. O derece kafaya koydum. Ha unutmadan bir de istifa ettim. Onu da araya sıkıştırıverdim. İyi de oldu. Ferahladım. Nasip yeni işlere inşallah.

Evde kaldığım süreçte çok güzel kışlıklar ve diyet yemekleri hazırladım. Bunları sizlerle sırasıyla paylaşacağım. Aslında yazmak istediğim o kadar çok şey var ki artık yavaş yavaş yazarım. Her güne bir yazı girebilir miyim, emin değilim. Belki akşamları yazı yazabilirim. Zira gün boyunca bilgisayar sevgili oğluma ait. Oğlum demişken o da liseli oldu ve çok istediği Gastronomi bölümüne girdi. Evde yemekleri yapar sakın demeyin, zira bu bölüme kaydından sonra şef havalarında evde dolanıyordu ama annesi havasını azıcık alıverdi. Emeklemeden yürünmez çocuğum. 

Neyse şimdilik bu kadar. Beni özlediniz mi bakalım? Ben burayı ve sizleri çok özlemişim. O zaman hoşgeldim.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. ankarapostası;
      Ne yazık ki öyle oldu. Bakalım şimdilik buralardayım:)

      Sil
  2. çok özlemiştim yazılarınızı hoş geldiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplıkkedisi;
      bende sizleri ve buraları çok özledim. Çok hoşbuldum:)

      Sil
  3. hoşgeldiin. ilk defa uzak kaldın blogdaan ama olsun yaa. güzel haberler yaa, evdeki masterchef e selamlar hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEP;
      Evet ilk kez bu kadar uzun yazmadım. Yazmak istedikçe bir şeyler çıktı hep. Hayırlısı diyelim. Evdeki masterchef aleyküm selam dedi:)))

      Sil
  4. Hoş geldinn! ^-^
    Uzun zamandır ben de yoktum buralarda. yeniden yazıyor olmak güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Hoşbuldum canım. Sende hoşgeldin o zaman:)

      Sil
  5. Maalesef yeni panel kötu oldu canım 🙄

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan

Megalodon Köpek Balığı Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhabalar Bugün sizlere Megalodon hakkında bilgi vereceğim.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

26 Nisan 2024 Cuma Altın Fiyatları

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan