Ana içeriğe atla

Meydan Okuma 16 Gün / 16 Yazı #9

Merhabalar

Meydan okumada geriden geriden gelsem de, dokuzuncu güne gelmişim bile.
O zaman bugünün sorusuna göz atalım.

9. Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

Sandviç sevilmez mi hiç? Sevmeyen insan olduğunu da pek sanmıyorum. Benim efsane tarifim diye bir şey var mı? diye çok düşündüm ama öyle sizin dikkatinizi çekecek bir sandviç bulamadım. Kendime göre uydurmasyon yaptıklarımdan sizlere bir sepet yapayım dedim. Umarım beğenirsiniz.

1- Ton balıklı sandviç: Oğlumla ikimizin çok severek tükettiği, evde yemek yoksa hemen bazlama arasına yaptığımız bu sandviç hem besleyici, hem de pratik. Malzemeleri ise oldukça basit. Bolca domates ve ton balığı. Biraz da tuz. Biz ton balıklı sandviç içinde öyle çok aksiyon sevmediğimizden bu iki ürün birbirini efsane tamamlıyor. Tavsiye ederim.

2- Domates Sandviç: İçerisinde sadece bolca domates ve kaşar peyniri bulunuyor. Siz tercihe göre peyniri değiştirebilirsiniz. 

3- Fümeli Sandviç: Hindi füme, domates ve yine kaşar peynirinden oluşan bu güzel sandviçte oldukça doyurucu. Eğer evde varsa marul ilave ettiğimizde oluyor ama olmazsa da çok sorun değil.

Sandviç olmazsa olmazı turşuyu çok sevmeme rağmen, böbrek rahatsızlığımdan dolayı pek tüketmemem gerekiyor. O nedenle mesela fümeli sandviç içine konabilecek turşu ne yazık ki yok.

Umarım verdiğim tarifleri beğenirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Sağlıkla ve evde kalın.

Yorumlar

  1. Ton balıklı en sevdiğim, ramazan ramazan ağzımız sulandı. Keşke iftardan sonra denk gelseydim kardeşim be :)

    YanıtlaSil
  2. Ton balıklı en sevdiğim.
    domatesli peynirli olana da bayılırım.
    Hepsi çoook güzel.

    YanıtlaSil
  3. çok lezzetli tarifler. ton balığı almayalı epey oldu aslında hatırlattığınız iyi oldu :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben ton balıklı çok severim ama bir de siyah zeytin, mısır ve kırmızı soğanla dene derim :)

    YanıtlaSil
  5. Ahh ne kadar güzel görünüyor :) Gördüğüm iyi oldu en kısa zamanda yaparım :))

    YanıtlaSil
  6. pek seven biri değilim ama bunu sevdim galiba. yeşilliği cezbetti. :)

    YanıtlaSil
  7. hımm ton balıklıyı bazlama arası öyle mi hemen denerim, fümeliyi de saool :)

    YanıtlaSil
  8. Nice suggestions.
    Today I had a sandwich with baked eggplant. Very tasty. :)

    YanıtlaSil
  9. Ton Balığına bayılırım, bak canım çekti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?