Ana içeriğe atla

Darısı Başıma Film Yorumu

Merhabalar

2019 yılında sevgili Şule'nin başlatmış olduğu romantik film etkinliği vardı.
Bu etkinlikte ben izlemek için hunharca liste hazırlamış ama ancak birini izleyebilmiştim. (Rezillik resmen.) Sen o kadar liste yap. Sadece tek bir film izle. Ama kendime söz verdim, bu yıl içinde listeyi bitireceğim. 

Gelelim izlediğim Darısı Başıma filmine. 

Mary Fiore San Francisco'da yaşamaktadır ve hayatını evlilik (düğün) planlayıcısı olarak kazanmaktadır. İşinde çok da başarılıdır. İyi bir düğün çıkarabilmek adına elinden geleni sonuna kadar yapmakta, hatta bu konuda zirveye oynamaktadır. Hemen her şeyi önceden tahmin edip, gelin ve damat için mükemmel bir düğün sunmaktadır. İşinde iyi olduğundan, patronuna bile kafa tutup ortalık bile ister.

Hayatı normal seyrinde devam ederken, günün birinde bir kaza geçirir. Kazadan daha fazla yara almadan kendisini kurtaran yakışıklı çocuk doktoruna aşık olur. Ancak bir sorun vardır. Aşık olduğu kişi planladığı düğünlerden birinde damattır. Kendisini çıkmazın içinde bulan Mary için özel ve iş hayatı birbirine girme noktasına gelir. Peki Mary ne yapmalıdır? Ya da ne yapacaktır?

Romantik komedi filmlerin hastası biri olarak bu filmi çok sevdim. Mary'nin düğün planlama şekline hayran kalmamak elde değil. Her şey o kadar planlı ve programlı ki. Hatta izlerken onun ki gibi bir işte çalışmayı bile istedim. Eğlenceli ve anlamlı. Tabii ki damada aşık olmadığınız sürece. 

Steven'ın gelininden tek kelimeyle nefret ettim. Çok sinir bozucu bir tipti. Yani erkek olsam evleneceğim son kişi bile olmazdı. Steven ise film boyunca bazı yerlerde sevdim, bazı yerlerde pek sevemedim. Jennifer Lopez oyunculuğunu oldum olası çok beğenirim. Yine izlediğime çok mutluyum ve pişman olmadım.

Film yorumu uzun zamandır yazılmayı bekliyordu ama nasip bugüneymiş. Evde kaldığımız (ben hariç çalışmaya devam) şu günlerde bu filme bir şans vermenizi tavsiye ederim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, evde ve sağlıklı kalın. Hayat eve sığar.

Hoşçakalın.




Yorumlar

  1. Tam da bu günlerde çok iyi oldu bunu gördüğüm, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Uzun zamandır film izlemiyorum .
    Ve bu film nedense dikkatimi çekti sizde çok güzel anlatmışsınız bayıldım.
    Bir ara mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de özellikle bu sıralar romantik komedi izliyorum ve tavsiye için teşekkür ederim. Sıcak ambiyanslar daha da çok hoşuma gitmeye başladı. :)

    YanıtlaSil
  4. eğlenceli bir filme benziyor bir bakayım

    YanıtlaSil
  5. Televizyonda izlemiştim çoook eskiden :) hoş romantik bir filmdi .yormayan , iyi vakit geçirten

    YanıtlaSil
  6. Aha ha hemen bugün bakayım o zaman konusunu sevdim :)!

    YanıtlaSil
  7. Bu ara işler o kadar yoğun ki ne film seyrediyorum nede kitap okuyorum

    YanıtlaSil
  8. This sounds like a good film. Stay safe, Valerie

    YanıtlaSil
  9. Bu film yıllar önce Star'da çıkmıştı. O zaman izlemiştim ama baştan sonra bir daha izlemek isterim. Romantik filmleri çok seviyorum. Hele bu aralar kafa dağıtmak için çok iyi gelir.

    O listeden ben de dört ya da beş film izledim. Halbuki bütün filmleri özenerek seçmiştim. Ben de bu sene içinde izleyip bloğumda yorumlamaya çalışacağım. Bana örnek olduğun için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  10. Romantik komedi filmlere ararken blogunuza denk geldim harika bakacağım :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir filme benziyor, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.