Ana içeriğe atla

Romantik Film Etkinliği Başlıyor

Merhabalar

Sevgili Şule ve Sibel çok güzel bir etkinlik başlatmış.
Tam da yıl sonuna ve de kış ayına uygun bir etkinlik. Battaniye, çay ya da kahve ikilisi ile çok güzel gidecek film izleme etkinliği. 

Öncelikle etkinlikteki tek şart film türünün romantik olması. Bunun dışında istediğiniz kadar film izleyebilirsiniz. Kısıtlama yok. Etkinlik 04 Kasım 2019 tarihinde başladı ve 31 Aralık 2019'a kadar devam edecek. Filmleri blogda yorumlama zorunluluğu yok ama yorumlarsanız da güzel olur. En azından film izlemek isteyenler için de fikir olur.

Ben film özürlü olduğumdan biraz netten, biraz da sevgili Şule'nin listesinden kopya çektim. Biraz fazla oldu sanırım liste ama bakalım kaç tanesini izleyebileceğim?

Sizlerinde önereceğiniz filmler varsa listeme eklemekten mutluluk duyarım. O zaman sizi listemle başbaşa bırakayım. Hadi bu güzel etkinliğe herkes katılsın.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir hafta sonu sizlerle olsun.

Hoşçakalın.
  1. Darısı Başıma
  2. Mesajınız Var
  3. B Planı
  4. Aşka Davet
  5. Bugün Aslında Dündü
  6. Büyülü Çift
  7. Fransız Öpücüğü
  8. Çikolata
  9. Beni Unutma
  10. Aşk Tarifi
  11. Teklif
  12. İlk Aşk İlk Dans
  13. Bağlanmak Yok
  14. Dört Nikah Bir Cenaze
  15. Yeşil Kart
  16. Aile Babası
  17. Öldüren Şüphe
  18. Roma Tatili
  19. Aşk Engel Tanımaz
  20. Benim Tatlı Meleğim
  21. Frantz
  22. Yeni Bir Başlangıç
  23. Harry İle Sally Tanışınca
  24. Sevginin Bağladıkları

Yorumlar

  1. Ne kadar çok film, benimki gözüme çok az geldi şimdi :/ Keyifli seyirler dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar;
      Ben ne kadarını izlerim bilmiyorum. Bu konuda sınıfta kalanlardanım:)

      Sil
  2. Oooo bol bol battaniye çay keyfi yapacaksın gibi görünüyor :)
    İzlemediğim filmler var listende. Yorumlarını merakla bekliyorum.

    Etkinliğe hoş geldin tekrar, iyi seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel;
      Battaniye film severim ama battaniye kitap her zaman daha önde geliyor. O nedenle de ne kadarını izleyebilirim bilemedim canım:)

      Sil
  3. Ayuuu sınav aylarıma denk geliyor ama katılırım herhalde çok hoş bir etkinlik buu 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca.;
      Sınavlarında başarılar. Arada kafa dağıtmak için olabilir tatlım:)

      Sil
  4. Çok fazla film izleyemiyorum ama bu etkinlik bana bahane olabilir. Listede çok iyi olmuş, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Hadi belki sende katılırsın canım:)

      Sil
  5. Listende çok fazla Meg Ryan filmi var. Doğru tercih. O kadının romantik filmler çok güzel oluyor.

    Hepimize keyifli filmler diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      Meg Ryan bu konuda gerçekten çok başarılı canım. Çok teşekkürler:)

      Sil
  6. Aklımda bulunsun... listede izlediklerim ve tekrar izlemek istediğim filmler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Öztürk;
      Keyifli izlemeler canım. Belki sende katılırsın:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?