Ana içeriğe atla

Aydın 3.Kitap Fuarı 27 Mart - 05 Nisan 2020

Merhabalar

Şimdi de Aydın'a doğru gidiyoruz.
Bu yıl 3.sü düzenlenecek kitap fuarının detaylarına hep beraber göz atıyoruz.

Aydın 3.Kitap Fuarı 27 Mart 2020 Cuma günü başlayacak ve 05 Nisan 2020 Pazar gününe kadar Atatürk Kent Meydanında ziyaretçileriyle buluşacak.

Aydın Büyükşehir Belediyesi katkılarıyla düzenlenen fuar sabah 10:00 ile akşam 22:00 saatleri arasında ziyaret edilebilecek.

Fuar adres: Kurtuluş, 09020 Efeler/Aydın

Etkinlik takvimi, yazar ve şair imza günleriyle her türlü detaya Aydın Kitap Fuarı twitter, Aydın Büyükşehir Belediyesi web sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşüne dek, kendinize çok iyi bakın. Bol imzalı, bol kitaplı bir fuar dileğiyle.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. bu haberi aldığım için çok sevindim ya, sizden öğrenmiş oldum ilk defa. :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel 1 ay dan fazla bir süre önce bu tip fuarları duyurmanız teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Fırsatım olsa da fuara gitmişken Aydın'ı da gezebilsem. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Borsada Kredili İşlem Nedir?