Ana içeriğe atla

Mehtap Soyuduru Çiçek - Gitmesen Olmaz mı? Kitap Tanıtımı

Babasızlığı babalık özlemi ile perçinlenmiş bir adam; Kenan.
Hayata, özgürlüğe ve ben değerlerine düşkün, Anlık heveslerin kadını; Melis!

Melis’i yem misali gagasını açmış bekleyen gamsız kuş; Akın.

Hayat mücadelesinin küçücük bir yürekle sürdüren, mum ışığının etrafında kederinin ortağı yalnız kendisi olan, kahverengi bakışların ürkek sahibi bir kadın; Ayşegül!

İhanetin ardından buluşan hayatlar ve gerçekleşen hayaller.

Küçük bir çocuğun, yabancı bir adamın sevgisine ait açlığı ile babalık hasretine düşmüş o adamın uzattığı elden, gerçek aşka uzanan yolculuğu…

Sadece Esma’nın engin yüreğinin dilinden, hep beraber

“Gitmesen Olmaz mı?” diyeceğimiz bir aşk!
“Yine daldı gözlerim gözlerinin rengine,
Gül açan gül yüzünün gamzesine vurgunum.
Bıraktım yüreğimi sevdanın ahengine,
Endamın elif gibi, hemzesine vurgunum.”

Basım Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 456

Eftalya Kitap

Yorumlar

  1. hiç duymadım ama karakterler iyimiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Yolcu kitabını okuyup beğenmiştim. Bunu okumadım.

      Sil
  2. Mehtap hanımın kalemini seviyorum ama bu kitabını henüz okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Açıkçası yazarın tüm kitaplarını taşınırken sattım. 1500'den fazla kitap olunca okumadıklarımı da elden çıkardım. Denk gelirsem okurum.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Borsada Short Pozisyon

 

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava