Ana içeriğe atla

Mimlendim Ve Mimledim 49 - Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

Merhabalar

Uzun zamandır bekleyen mimleri yapmaya başlıyorum.
Yapmam gereken oldukça fazla mim var. Sırasıyla hepsini yapmaya çalışacağım. Sevgili Lerzan Kara çok keyifli bir mim başlatmış. Kendisinin cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz. Aynı zamanda Patates'in Kitaplığı'da beni mimlemiş. Onun mimine de buradan ulaşabilirsiniz. O zaman benim cevaplarıma geçelim.

1. Kendinde sevmediğin özelliğin nedir ?
Daha önce başka bir mimde cevaplamıştım sanırım. Yeniden cevap vereyim. Manyak derecede bir rakam hafızam var. Sayı, plaka, telefon numarası vs. şeyleri bir kez duymam ya da görmem hafızamda kalması için yeterli. Kimine göre güzel bir özellik olarak görülse de, bence bazı durumlarda beyin yoran bir durum. Özellikle mezarlığa falan gittiğimde mezar taşı okumamaya özen gösteriyorum. Zaten normalde de okumamak gerekiyormuş sanırım. Öyle diye biliyorum. Ben aklımdan atamadığım için ekstra bir çaba sarfedip, okumamaya özen gösteriyorum. Unutmam oldukça uzun zamanımı alıyor.

2. En büyük takıntın nedir ?
Sanırım bu soruyu da cevaplamıştım. Dolaplarımın maalesef ki mağaza rafı gibi olması benim en büyük takıntım. Kıyafetler dolapta ip gibi duracak. Katlanmış olanlar özellikle aradan alındıysa üstte kalanların düzenli şekilde koyulması gerek. Yoksa çok fena arıza çıkarıyorum. 

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı?
Elbette ki var. Ama adı üstünde sır.

4. Hayattaki en büyük başarın nedir ?
Hayattaki en büyük başarım, eşimle evlenmek ve Rabb'im sayesinde Anne olmak, anneliği tatmak. Kısaca aile olmak da diyebiliriz. Daha büyük başarı mı olur?

5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler nedir ?
Ailemle vakit geçirmek. Onlarla olmak en büyük mutluluk sebebim.

6. En sevdiğin ünlü kim ?
Şener Şen. Tek geçerim.

7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğini düşündüğün eşyan var mı? 
Herkes alnına yazılanı yaşar ama Allah seçimlerimizi yapabilmemiz için akılda vermiş sonuçta. O nedenle şansa inanmam. Kısmetinde varsa olur bazı şeyler. Yoksa da hayırlısı değildir. Hayat felsefem bu yönde. 

8. Hayalindeki meslek ve nedeni ?
Blogger arkadaşlar bunu okumaktan bıktı ama yeniden yazayım. Hep Şan eğitimi alıp, Türk Sanat Musiki sanatçısı olmak istedim. Kazandığım halde babam göndermedi. Ne yapalım nasip değilmiş. 

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir ?
Telefonun ucunda Zuzu beni dinler. Hem de saatlerce. Şayet yakınlarındaysam da yüzyüze onunla konuşurum. Zuzu bazen benim göremediklerimi bana gösterir. Tarafsızdır. Seviyorum onu.

10. En sevdiğin film ya da dizi?
Film olarak Neşeli Günler. Dizi İkinci Bahar.

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?
Özellikle sorulmasını istediğim bir soru yok. Aklına gelen olursa yazsın. Cevaplarım.

Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. ne güzel yazmışsın öyle 😊 herşey gönlünce olsun inşallah canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım;
      Çok teşekkürler. Hepimizin gönlünce olsun inşallah:)

      Sil
  2. Merhaba

    Katıldığınız için çok teşekkür ediyorum. Gerçekten de bu devirde aile olmak büyük bir başarı. Rabbim çok mutlu etsin sizi. Neşeli günler çok keyifliydi sanırım hepimiz en az 10-15 kez izlemişizdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lerzan Kara;
      Güzel dileklerin için çok teşekkürler. İnşallah herkes ailesi ile mutlu mesut yaşasın. Neşeli Günler zilyon kez izlediğim filmdir. Bugün yeniden izleyeyim. Ziyaaaa:)))

      Sil
  3. güzel bir mim,tanımış olduk.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Şener Şen’i çok severim ben de :D Şan dersine gönderilmemeniz ise üzdü, hayırlısı diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoş;
      Evet o dönem çok üzüldüğüm doğrudur. Ama muhasebe okumasaydım da eşimle tanışamazdım. Her şeyde bir hayır vardır:)

      Sil
  5. Takıntılarına takıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lovehouse;
      Özellikle bazen oğlum aradan çekiyor acelesi olduğunda. Görünce beynimden kaynar sular boşalıyor:)

      Sil
  6. Yazınız çok güzel ve içten olmuş. Elinize ve kaleminize sağlık ! Cevaplamanıza çok sevindim bu mimi. Sizi iyice tanıma fırsatımız oldu. Tekrardan ellerinize sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su Arslan;
      Çok teşekkürler. Sevgiler canım:)

      Sil
  7. Müfred;
    Belki de bazı değerlerin düşüktür. Tahlil yaptır bence:)

    YanıtlaSil
  8. Sıkılmadan tekrar cevapladığınız için teşekkür ederim çünkü ben bunları ilk kez duydum, çok da güzel cevaplardı. Ben de bu mimi yaptım, müsait olursan okumaya beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Ben teşekkür ederim. Gelirim tabii ki de:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.