Ana içeriğe atla

Deeptone - Sade ve Derin

Merhabalar

Deeptone kim? derseniz "Blog dünyasının kalbi" derim.
Deeptone blog dünyasının muhakkak en sevilen, en takdir edilen ve bloğuna en azından her blog yazarının bir kez uğradığı isimdir. Aynı zamanda kitap yazarıdır. Şu ana kadar basılmış beş kitabı vardır. Henüz kitaplarını okumaya fırsat bulamamış olsam da, okuma listemdeki kitaplarını gerçekten merak ediyorum. 

Kısaca Deep'in blog yazarları üzerindeki yardımları, iyilikleri ve destekleri yadsınamaz. Yeni blogları duyurması ve desteklemesi takdire şayan. Sayesinde bir çok blog keşfettim. 

Deeptonu ve bence değişik, renkli kişiliğini henüz keşfetmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. Kendisinin çok güzel yazıları, bloglara yaptığı çok tatlı yorumları var. Hepinizi Deep'in bloğuna uğramaya davet ediyorum.

Kendisine güzel yüreği, iyilikseverliği ve bizlere verdiği desteklerden dolayı sonsuz teşekkürler. İyi ki varsın Deeptone. Seni tanıdığım için mutluyum. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. :)) bence çok iyi oldu bu etkinlik oda çook mutlu olurr :)) aynen öyle yardım sever ya hemde çookk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkinlik çok iyi oldu. Bu sayede kendisine de ayrıca bloğumda teşekkür etme fırsatı buldum :)

      Sil
  2. Ben onu değil, o beni keşfetti. Kitaplarından birine bugün başlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Onu tanımak güzel gerçekten. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Deep candır ❤💕gönlü güzel insan 💕❤emeğine sağlık canım benim ❤😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede candır. Ne demek. Zevkle yazdım. Sevgiler :)

      Sil
  5. Ay ay... bloglardaki en güzel etkinliklerden biri olmuş buu :))

    YanıtlaSil
  6. Böyle güzel içten yazıları okuyunca çok mutlu olacak.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede çok mutlu olacak canım. Sana da bu vesile ile teşekkür ederim. Güzel bir etkinlik oldu sayende :)

      Sil
  7. evet çok severiz kendisini :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni gördüm şuan kendisini baya bilgi yüklü bir içeriğe sahipmiş :) bizi aydınlattığın için sanada teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Kendisini tanımak güzel. İçerikli de keyifli ;)

      Sil
  9. ''Deep'' herkese bir şekilde dokunmayı başarmış güzel insanlardan biri...

    YanıtlaSil
  10. Hiihii yine yine cok guzel bir yazi 🤗

    YanıtlaSil
  11. Deep candır yaa can
    Bende sizlerde görüp heyecan yapıp hemen yazdım yazımı

    YanıtlaSil
  12. Deep, blog dünyasında çok önemli bir yere sahip. Onu sevmemek elde değil 😃

    YanıtlaSil
  13. Deepcik ,deepcik,deepcik ne desem ki onun icin...❤ kalbim konustu duydunuz mu?

    YanıtlaSil
  14. Onun hepimize desteği ve emeği geçmiştir.Çok değerlidir çok :)

    YanıtlaSil
  15. 2011den kelli buralardayım kendisiyle hiç rastlalmamışız 🤔 Birkaç yeni blogdan duydum ama hiç tanışma şerefine ermemişiz 🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tanışman gereken kişilerden. Bloğu ve yardımsever kişiliği ile harika birisidir.

      Sil
  16. Emeğine sağlık güzel şeyler yazmışsın 😊💙

    YanıtlaSil
  17. ayyyyyy cici beydaaaa tatlı beydaaaa :) ya zehra da gelmiş amaniiin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Tarihte Bugün 14 Mart