Ana içeriğe atla

31.10.2019 Yver Rocher Alışverişim

 
Merhabalar

Uzun zamandır kozmetik alışverişlerine ara vermiştim.
Elimdeki ürünler bitmeden sürekli stok yapmak maalesef ki istifçiliğe neden oluyor. Bu nedenle de uzunca bir zamandır kozmetik diyetindeyim de diyebiliriz. Halen de bu tutumum değişmedi ve kozmetik ürünlerim bitmeden yenilerini almama kararımı ısrarla uygulamaya devam ediyorum. 

Yver Rocher'den gelen mesaj sonrasında şampuan stoğumun azaldığını görünce, hali hazırda güzelde bir indirim varken şampuan almaya karar verdim. Yver Rocher kartıma dönem dönem çok güzel indirimler ve hediye ürünler tanımlanıyor. Aslında bu sefer ki bir taşla üç kuş vurmak oldu. Hadi o zaman neler almışım bir bakalım.

Yver Rocher Saç Dökülmesine Karşı Şampuan. Bu ürünü uzunca bir süredir kullanıyorum ve aşırı memnunum. Aile boyu kullanıma uygun. Yeni ambalajlarına bayıldım.


Yver Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Yağı. İçeriğinde organik jojoba yağı, organik babassu ve güney Afrika fındığı yağı var. İki türlü uygulaması mevcut. İsterseniz banyo öncesinde saça komple uygulayıp durulayabilir ya da duş sonrasında nemli saça beslemek amacıyla kullanabilirsiniz. Ben yüksek ihtimal duş sonrası şeklinde kullanırım. Bu ürün alışverişime hediye olarak verildi. Saç yağlarını çok seviyorum. Bitince ürünle ilgili yorumumu yazarım. 


Yver Rocher Kuru Ciltler İçin Onarıcı Vücut Sütü. Aslında şampuanları bir nevi bu büyük boy vücut sütünü almak için aldım. Daha önceki alışverişlerimden birine başka bir boyunu hediye etmişlerdi ve kışın özellikle çok sevmiştim. Elimdeki üründe bitmek üzereydi. Ben sadece bu ürünü alacağımı düşünürken (İnternet ve mağaza olmak üzere iki tane Yver Rocher kartım var.) saç bakım yağı da ilave bonus oldu diyebilirim. Bu ürünü kullanmadıysanız tavsiye ederim. Özellikle çatlayan, aşırı kurumuş ciltleri kısa zamanda onarma da ve sızlamasını gidermede oldukça başarılı. 


Yver Rocher Sabun Mango. Açıkçası kalıp sabun kullanmak pek tarzım değil ama oğlum kokusuna bayıldığı için onu kıramadım ve aldım. Kendisi banyo esnasında kullanacakmış. Laf aramızda kokusu gerçekten muhteşem. 

Alışverişime toplamda 110,00.-TL ödedim. Benim için oldukça kârlı bir alışveriş oldu. Sizinde Yver Rocher kartınız varsa mağazaya gidip kampanyalarınızı sorgulayın. Belki sizin de kartınızda güzel hediyeleri olan, cazip kampanyalar vardır.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir hafta sonu sizlerin olsun. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Bu markanın bazı ürünlerini çok seviyorum 😊 güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
  2. Avantajlı bir alışveriş olmuş, güzel günlerde kullanın :) Bu markaya ait kartım yoktu ama bu yazıdan sonra çıkartmayı düşünüyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı;
      Kartı çıkart canım. Avantajlı oluyor:)

      Sil
  3. Çok bereketli bir alışveriş olmuş. :)

    YanıtlaSil
  4. Aldıklarını güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Bu marka için gerçekten kârlı bir alışveriş olmuş. Hepsini iyi günlerde kullanman dileklerimle :-)

    Benim de markadan kartım var. Ara sıra kampanyalarını mesaj atıyorlar ama elimde çok fazla ürün stoğu olduğu için şimdilik bir şey almıyorum.. Dediğin gibi iş, istifçiliğe dönüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule;
      ihtiyaç olmadığında almak boşuna masraf. Bir de tarihleri geçiyor. Gerek yok.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?