Ana içeriğe atla

Mehtap Soyuduru Çiçek - Çiçek Gelin Kitap Tanıtımı

Sıra dışı bir anlaşmalı evlilik hikâyesine ne dersiniz?
Bir ilçenin sevilen, sayılan, karizmatik belediye başkanı: Erhan.

Hayatın zorluklarını taşımaya alışmış, yükünü paylaşabileceği birinin varlığına olan inancını kaybetmiş naif bir genç kız: Çiçek.

Bir sözleşme ile üç kız çocuğu…

Çiçek Gelin ile kimi zaman güldürüp kimi zaman tebessümlü gözyaşı döktürmeye hazırız.

Peki, siz hazır mısınız?

Basım Yılı : 2018

Sayfa Sayısı : 400

Yediveren Yayınları

Yorumlar

  1. Benim son paylaştığım kitabın konusu da bir anlaşmalı evlilik üzerine ancak onda çok fazla kan dökülüyor. Sanırım birazda böyle tebessüm ettirecek kitaplar okumam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. şirin kitap mış..teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Buna benzer bir kore dizisi vardıı ama adını unuttum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birpembesever;
      kore dizilerini izleyemiyorum. Hepsi birbirine benziyor:)

      Sil
  4. Anlaşmalı evlilikler genellikle sıkıntılı olsa da bazen dizilere konu olacak şekilde daha farklı sonuçlar doğurabiliyor. Yeni yaz dizisi afili aşk gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duo diyet;
      fragmanını izledim. Bu kadar saçma bir dizi olabilir mi? Kitapta okuyunca enyse de, dizi de olmamış.

      Sil
  5. Anlaşmalı evliliği özendirici bir kitap değildir umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu;
      Sanmıyorum. Anlaşmalı evlilik yapan var mıdır acaba günümüzde?

      Sil
    2. Vardır bence. Mantık evliliği dedikleri de bir tür anlaşmalı evlilik gibi sanki; değil mi?

      Sil
  6. Konusu güzelmiş paylaşım için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Gülşen - Bangır Bangır

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?