Ana içeriğe atla

Bitenler & Geri Dönüşüme Gidenler 61

Merhabalar

Yenileri birikinceye kadar son bitenler yazısı ile sizlerleyim.
O zaman başlayalım.


F&D Plantix Krem. Bu ürünü aktarımdan ürün aldığımda hediye olarak vermişlerdi. Çok yoğun yapısı yok. Ancak yapısı yağlı. Gece yatmadan önce kullanılabilri ancak iş ortamında özellikle kalemle iş yapanlar için pek uygun olduğunu düşünmüyorum. Fiyatını bilmiyorum ancak yeniden almak isteyeceğim bir krem değil.


Yver Rocher Saç Dökülmesine Karşı Şampuan. Bu üründen kaç kutu bitirdiğimi bilmiyorum. Saçlarıma iyi geliyor. Dökülmemi oldukça azalttı. İndirimde stokladıklarımdan.


Pantene Yağ Terapisi. Çok ağır bir ürün değil. Saçları ağırlaştırmadan nemlendiriyor. Serum olarak sevdim. İndirim dönemlerinde yeniden alınabilir.


Apaks disk pamuk ve Yumak pamuk severek kullandığım ürünler. Sonuçta pamuğa çok para vermeye gerek yok. Yeniden alırım.


Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir arefe günü sizin olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. iyi bayramlar herkese

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar :)
    Apaks pamuk ve Pantene saç bakım yağını kullanmistim içlerinden :)

    YanıtlaSil
  3. Apaks bizim evdeki Yumak da kayınevdeki pamuğun markası. Dün akşam kullanınca fark ettim ben de. :)

    Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu;
      Bazen kullandıklarımızı başkasında görünce farkına varırız. Size de iyi bayramlar :)

      Sil
  4. TEBRİKLER BEYDA HANIM, ARTIK BİTENLERİ ÇÖPE DEĞİL DE GERİ DÖNÜŞÜME GÖNDERMENİZ ÇOK İYİ OLMUŞ. İYİ BAYRAMLAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Aslında hep geri dönüşüme gidiyordu ama başlık yanlış oluyordu. Onu da düzelttim şükür:)
      Size de iyi bayramlar :)

      Sil
  5. sayenizde yeni ürünlerde tanımış oluyoruz teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.