Ana içeriğe atla

Anna Todd - Kırılgan Yalanlar / The Landon Serisi 2 Kitap Tanıtımı

CENTİLMENCE TAVIRLAR, YAKICI ARZULAR… 
New York’un hızlı temposu ve gürültüsü sadece yüzeyde kalmaz, insanın içine de işler. Landon Gibson her zaman iyi bir insan olmuştur, sevdikleri için her şeyi yapabilen biridir. İyiliğinden ödün vermek gibi bir amacı olmasa da artık kendisini de düşünmeye, ne istediğine karar vermeye ve kararlarından utanmamaya başlamalıdır. 

Özellikle de ona bir gün kötü davranıp ertesi gün ihtiyacı olduğunu söyleyen eski kız arkadaşı konusunda bir şeyler yapmalıdır. Belki de daha çok üstüne düşmesi gereken kişi, en az iki ismi olan ve bazen onsuz yapamazmış gibi görünüp bazen uzaklara kaçan esrarengiz Nora’dır. 

Bu ilişkilerin özünde bir sır varsa Landon bunun harika bir yaşama ulaşmanın sırrı olduğunu bilmektedir. Tek istediği, hayatında biri olmasıdır. New York’ta flörtleşmenin savaştan farkı yokken Landon bu yeni dünyaya ayak uydurabilecek midir? 

“Todd, neslinin en büyük edebi fenomeni.” 
Cosmopolitan 

BİR AŞK ÜÇGENİNDE MUTLU SON MÜMKÜN MÜDÜR? 

Onunla birlikteyken, dilediğim kişi olabilirdim. Zihnimin şüphe tarlalarında güçlükle ilerlemek zorunda değildim; söylediğim ya da yaptığım her şeyi sorgulamak zorunda da değildim. Tüm bunları bir kenara bırakabilirdim. 
Onunla birlikteyken, daha önce hissetmediğim sakin bir sessizlik yaşıyordum.

Basım Yılı : 2019

Sayfa Sayısı : 320

Pegasus Yayınları

Çevirmen : Belgin Selen HAKTANIR

Yorumlar

  1. harika tam deniz kenarı kitabı sanki bu teşekkürler canım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      rica ederiz canım. Kitap seri bilgin olsun :)

      Sil
  2. GÖNÜL İLİŞKİLERİNİ ANLATAN KİTAPLARI SEVERİM. TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Rica ederiz :) Seri yalnız bilginiz olsun da:)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?