Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 57

Merhabalar

Uzun zamandır yine biten ürünleri fotoğraflamaya fırsat olmadı.
Koca bir dağ yolunda ilerleyen kutuları fotoğraflayıp geri dönüşüme gönderdim. Hadi o zaman başlayalım.


Oriflame Swedish Spa. Bu üründen daha önce bir kutu daha bitirmiştim. Her ne kadar vücut için olsa da ben ellerime peeling için kullanıyorum ve oldukça da memnunum. Ellerin bakımını yaparken, yumuşacık olmasını da sağlıyor. Çevremde oriflame satan birini bulursam yeniden alabilirim.


Gülşah Aseton. A101 mağazalarından aldığım aseton. Sürekli oje kullanan biri olarak asetona dünya para vermeye gerek yok. Üstelik fiyatına göre gayet başarılı bir performansı var. Yeniden alınır. 


Morfose Keratin Durulanmayan Saç Kremi. Duş sonrası kullandığım bu üründen çok memnunum. Saçlarımın daha kolay taranmasını sağlarken, bakımını da yapıyor. Deniz de kullanılacak bir ürünü daha var. Onu da denemeyi düşünüyorum.


Yver Rocher Göz Makyajı Temizleyici. Bu ürün alışveriş sırasında hediye olarak verilmişti. Performansı oldukça başarılı. Makyajı neredeyse tek defada çıkarıyor.  İçeriği yağ bazlı. Gözleri yakmıyor. Fiyatı nedeniyle yeniden almayı düşünmüyorum. Ancak fiyatı uygun olursa o zaman alınabilir. Aynı ürünün daha uygun fiyatlı muadilleri var.


Yver Rocher Altın Çay Sıvı Sabun. Normal şartlarda sıvı sabuna dünyanın parasını vermem. Ancak Yver Rocher kartımdaki puanlar yılbaşında sıfırlanacağından dolayı kullanmam gerekiyordu ve puan kadar alabileceğim sadece bu ürün vardı. Ben de puanlar boşa gitmesindense ürün almayı tercih ettim. Yılbaşı için sınırlı sayıda üretilen bu ürünün kokusunu çok sevdim. Ancak fiyat dediğim gibi yüksek olduğundan para verip almazdım.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Bakımlı ve sağlıklı günleriniz olsun. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Morfose benim de favori ürünlerimden...

    YanıtlaSil
  2. Bitenler ve çöpe gidenler başlıklı yazınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Çok kullandığım ürünler değil ama her geçen gün herşey için farklı farklı ürün çıkıyor bir sabun vardı. şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz Haykırış;
      Eskiden beyaz ve kafoğlu sabun candı:)

      Sil
  4. Morfose yi not aldım :) Gülşah asetonu bende seviyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.