Ana içeriğe atla

Takasa Devam

Merhabalar

Takas yapmaya doyamayan ben, yine bir takas yazısıyla geldim.
Öncelikle takas yaptığım kitaplarla başlayalım.

Meryem Seyda Parlak Bir Geceye Altı Ay, Nüvide Gültunca Tulgar Kendi Kutup Yıldızını Bul, Özlem Tangut Sarıca Yaz, Gerçek Ağyel Kanunsuzlar Meclisi benim takasta gönderdiğim kitaplar arasındaydı.




Michele Gorman Çikolata Tadında Hayat, Ayşe Kulin, Tutsak Güneş ve Harper Lee Bülbülü öldürmek okumak istediğim kitaplardı. Takasta görünce hemen atladım. Takas yoluyla sahip olmak da ayrı bir güzel oldu. 



Tess Gerritsen Ruh Koleksiyoncusu ile Sebastian Fitzek Paket gün grubundaki arkadaşlarımın istedikleri kitaplardı. Gün sırası bana gelmesine çok az kaldı. Kitap seçmek için sabırsızlanıyorum. Sizlere inşallah o zaman çok detaylı bir gün yazısı yazmayı planlıyorum. 



Dönüşüm 13 Vakti kitabın yazarı Sevgili Tülin Baturu Ocak tarafından okumam için gönderildi. Yazara sonsuz teşekkürler.

Bu haftaki takas yazım bu kadardı. Sizlerde takas yapmak için her salı ve çarşamba takas yapmak istediğiniz kitapların toplu bir fotoğrafını Kitap Sevenler Kulübü facebook sayfasında paylaşabilirsiniz. Kim bilir belki de aradığınız kitaba kavuşursunuz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel ve kitaplı bir gün sizlerle olsun. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Kitap takas uygulaması güzelmiş.

    Merak ettim siz günlerde para veya altın yerine kitap mı takıyorsunuz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu;
      Facebbokta kitap sevenler kulübünde kitap gün grubu oluşturuldu. Güne katılanlar ayda iki kez para yerine kişinin oluşturduğu 30 kitaplık listesinden kitap seçerek ün sahibi büyük bir heyecan içinde gelecek kitapları bekliyor. Çünkü listedeki hangi kitabından geldiğini bilmiyor.:)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik, bu sayede yüzlerce tavsiye kitabı okumakta mümkün olur. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erhan Çakırlar;
      Kesinlikle çok güzel bir uygulama:)

      Sil
  3. tutsak güneş harikaydı..elimden bırakamadan okumuştum...sevgilerimle canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemin takvimciği;
      inşallah okuyacağım canım:)

      Sil
  4. Valla bu takas işini çok iyi yaptınız Beyda Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Benim içinde çok iyi oldu. Uzun zamandır kitap alışverişi yapmadım. Okuduklarımı da elden çıkarıyorum :)

      Sil
  5. Keyifli okumalar şimdidenn. :)

    YanıtlaSil
  6. Bakayım o sayfaya. Benim de var okuyup takas edilecek kitaplarım.

    YanıtlaSil
  7. Çok harika bir düşünce olmuş 😂

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Radyo Tiyatrosu - Kaplumbağa Sever misiniz?

 

Naime Özeren - 23 Nisan