Ana içeriğe atla

Orhan Ölmez - Su Misali

Merhabalar

Yıl 2003 ve çıktığında ortalığı kasıp kavuran bir şarkı Orhan Ölmez Su Misali.
Çıktığı dönemde çokça dinlediğim bu şarkıya bu sıralar tesadüfen rastladım ve  çevirip çevirip dinliyorum. Sizlere de bugün bu şarkıyı armağan edeyim istedim. Yeniler bilmez ama eskiler mutlaka hatırlayacaktır bu şarkıyı. Hatta radyodan en çok istek alan şarkılar arasındaydı. Geçmişi yad elim.

Keyifli dinlemeler.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın. 


Orhan Ölmez - Su Misali
Şimdi çok uzakta kalmış bir baharsın
Kalbimin derinlerinde bir yalansın
Şimdi çok uzakta kalmış bir baharsın
Kalbimin derinlerinde bir yalansın
Gün gelir zaman döner sende solarsın
Hiç gücenme, kızma (kızma) sende insansın
Gün gelir zaman döner sende yanarsın
Hiç gücenme, kızma (kızma) sende insansın
Su misali aktı ömrüm ben ne sevgiler gördüm
Bir alev gibi yandım söndüm
İlk değil son olmaz ama
Bunları şikayet sanma ben sende çok kördüm
Her defa nice umutla son sanırsın, sözlere güvenme canım aldanırsın
Her defa nice umutla son sanırsın, sözlere güvenme canım aldanırsın
Gün gelir zaman döner sende solarsın
Hiç gücenme, kızma (kızma) sende insansın
Gün gelir zaman döner sende yanarsın
Hiç gücenme, kızma (kızma) sende insansın










Yorumlar

  1. Anlamlı dizeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Şarkı da güzel, sözleri de...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğenerek dinlerim hem bu şarkıyı hem de Orhan Ölmez'in diğer şarkılarını...:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Monica Mccarty - İskoç Esareti

Merhabalar İskoç kitaplarını sevmeme neden olanlara selam olsun. Normalde okuyacağımı düşünmediğim İskoç kitaplarının şu anda hastası olmuş durumdayım. İskoç Esareti'de bu kitaplardan birisi.

Hayatımda Neler Oluyor?

 

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Bedelli Sermaye Artırımı Nedir?

 

Barış Manço - Müsadenizle Çocuklar

 

Arınma

 

Atık Pil Nedir? Nasıl Muhafaza Edilmelidir?

  Merhabalar Oğlumla geçen gün biten saatin pilini değiştirirken oğlumu denemek için elimdeki atık pili çöpe atmasını söyledim.