Ana içeriğe atla

LP - Lost On You

Merhabalar

Bugün sizlere bir ara Ufak Tefek Cinayetler dizisinde oldukça revaçta olan şarkıyı paylaşmak istiyorum. 
O zaman LP ve Lost On You isimli şarkısı sizlerle. Keyifli dinlemeler.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

LP-Lost On You

When you get older, plainer, saner
When you remember all the danger we came from
Burning like embers, falling, tender
Long before the days of no surrender
Years ago
And well you know
Yaşlandığında, daha sade ve aklı başında olduğunda
İçinden geldiğimiz tüm tehlikeleri hatırladığında
Köz gibi yanan, düşen, hassas olan
Teslimiyetin olmadığı günlerden önce
Yıllar önce
Ve iyi bildiğin

Smoke them if you got them
‘Cause it’s going down
All I ever wanted was you
I’ll never get to heaven
‘Cause I don’t know how
Ele geçirdiğinde içine çek onları
Çünkü batıyor
Tüm istediğim sendin
Cennete asla gidemeyeceğim
Çünkü nasıl gidileceğini bilmiyorum

Let’s raise a glass or two
To all the things I lost on you
Oh oh
Tell me are they lost on you?
Oh oh
Just that you could cut me loose
Oh oh
After everything I’ve lost on you
Is that lost on you?
Oh oh
Is that lost on you?
Oh oh
Baby is that lost on you?
Is that lost on you?
Hadi bir iki kadeh kaldıralım
Sende kaybettiğim tüm şeylere
Ah oh
Söyle senin üzerinden mi kaybedildiler ? 
Ah oh
Benden kurtulabilirsin
Ah oh
Herşeyi sende kaybettikten sonra
Sende mi kaybedildiler?
Ah oh
Sende mi kaybedildiler?
Ah oh 
Bebeğim sende mi kaybedildiler?
Sende mi kaybedildiler?

Wishing I could see them back in nations
Understand the toil of expectations in your mind
Hold me like you never lost your patience
Tell me that you love me more than hate me all the time
And you’re still mine
Onları geri halk arasında görmeyi umuyordum
Aklındaki beklentilerin zahmetini anlıyorum
Asla sabrını kaybetmemiş gibi sarıl bana
Söyle bana beni nefret ettiğinden daha çok sevdiğini 
Ve hala benimsin

So smoke ’em if you’ve got ’em
‘Cause it’s going down
All I ever wanted was you
Let’s take a drink of ever lisk
And turn around
Böylece ele geçirdiğinde içine çek
Çünkü batıyor
Tüm istediğim sendin
Hadi bir içki alalım tüm zamanların liskinden
Ve geri dönelim

Let’s raise a glass or two
To all the things I’ve lost on you
Oh oh
Tell me are they lost on you?
Oh oh
Just that you could cut me loose
Oh oh
After everything I’ve lost on you
Is that lost on you?
Oh oh
Is that lost on you?
Oh oh
Baby is that lost on you?
Is that lost on you?
Hadi bir iki kadeh kaldıralım
Sende kaybettiğim tüm şeylere
Ah oh
Söyle senin üzerinden mi kaybedildiler ? 
Ah oh
Benden kurtulabilirsin
Ah oh
Herşeyi sende kaybettikten sonra
Sende mi kaybedildiler?
Ah oh
Sende mi kaybedildiler?
Ah oh 
Bebeğim sende mi kaybedildiler?
Sende mi kaybedildiler?

Let’s raise a glass or two
To all the things I’ve lost on you
Oh oh
Tell me are they lost on you?
Oh oh
Just that you cold cut me loose
Oh oh
After everything I’ve lost on you
Is that lost on you?
Is that lost on you?
Hadi bir iki kadeh kaldıralım
Sende kaybettiğim tüm şeylere
Ah oh
Söyle senin üzerinden mi kaybedildiler ? 
Ah oh
Benden kurtulabilirsin
Ah oh
Herşeyi sende kaybettikten sonra
Sende mi kaybedildiler?
Sende mi kaybedildiler?

Yorumlar

  1. Şarkıyı o kadar çok dinlemişim kii bağımlılık yapmıştı.. :) teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  2. Bu bizim Cansever'in yabancı versiyonu :)))) .Parçalarına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Evde canım sıkılıyordu, senin roportaj yazılarına bakayım dedim, yine nerelere geldim şimdi evde LOST ON YUĞĞĞĞĞ diye geziyorum ahhh :) Öncesinde de çok severek dinlediğim bir şarkıydı fakat çoğu kişi gibi ben de ufak tefek cinayetler ile daha çok dinlemeye, dinledikçe Mert Fırat Gökçe Bahadır ikilisini hatırlamaya başladım :) Yine eskilere gitttimmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsunvari;
      Beyda röportaj konusunda gerçekten çok uğraşıyor ve bloğunda yazmak ayrı bir keyifmiş:)
      Bu şarkıyı bende her dinlediğimde başka yerlerdeyim :)

      Sil
  4. bu şarkı ilk çıktığından beri çok severim. Remix hali de çok güzeldir. Tavsiye ederim. Mutlaka dinle

    YanıtlaSil
  5. Her daim dinlediğim bir ses,ritm;günde bir kaç doz iyi geliyor:)) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Lost on you oldukça güzel bir şarkı. Bir de şu kartal sesi midir çok güzel efekt oluyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. aklıma düştükçe aralıksız ardarda defalarca dinliyorum. Harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en nefis tariflerim;
      Evet gerçekten çok güzel şarkı:)

      Sil
  8. Çok seviyordum şarkıyı, sonra söyleyenle tanıştım klibini izleyince. Hafif bir soğuma oldu ama salt şarkı olarak dinleyince güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Dİyet;
      Bazı şarkıcılar da bende dumur oluyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?