Ana içeriğe atla

Kapı Önü Dedikoduları - Rüyalar Gerçek Olursa

Merhabalar

Gece oğlumun okul kıyafetlerini makineye yıkamak için atmıştım.
Çamaşırları makineden çıkarmadan da uyuyakalmışım.

Sabah bir uyanıyorum.  Kıyafetler halen makinede. Aynı zamanda da geç kalmışız. Bir yandan kahvaltı hazırlamaya, bir yandan kıyafetleri kalorifer peteğinin üstüne asmaya uğraşıyorum. Çocuk öğlen okula gidecek ve tüm kıyafetler ıslak. Bir yandan eşimi uyandırmaya çalışıyorum. Fakat ısrarla uyanmıyor. Sonrasında uyanıp asmak için koltuğun üstüne bıraktığım çamaşırların üstüne kendini atıp, tekrar uyumaya devam ediyor. O sırada benim gelenler geliyor ve "kalksana artık, geç kalıyorsun. Servisi kaçıracaksın!..." diye bağırmaya başlıyorum. Birden bir sarsılma hissediyorum ve "Bismillahirrahmanirrahim" sesiyle gözlerimi yatakta açıyorum. Eşim söylenerek "sen beni nasıl uyandırıyorsun!..." diye kalkıyor. Bu sırada saat sabah yediyi çoktan geçmiş. Eşim gerçekten geç kalacak ama ben eşimi hiçbir zaman o şekilde uyandırmam. Kafamı toparlıyorum. Yataktayım ama rüyamda gördüğüm eşimin işe geç kalıyor olması dışında gerçek bir durum söz konusu değil. Eşime diyorum ben o sözleri sana rüyamda söylüyordum. Gülüyor. "Seninde kafan iyi durumda" diyor. Kalkıp hemen kahvaltılık hazırlayıp, eşimi işe gönderiyorum. Demek ki rüyalarda gerçek olabiliyormuş. Aksiyonlu bir sabaha "merhaba" dedik. Günün geri kalanını Allah hayra getirsin.

Yeni notta görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. ha haaaa çok tatlı yaaaaaa vallaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone;
      Bir de benim ve eşimin uyanış şeklini görmen gerekirdi:)

      Sil
  2. Hiç işe gitmediğim için, o saatlerde tadından yenmeyen uykuları ancak gençliğimdeki okul günlerimden anımsıyorum. Bir de makinede kalan çamaşırlar... Rüyana girmesi hakikaten ilginç olmuş Beyda'cığım .) Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Abla;
      Blogda artık sadece ben ve oğlum yazmıyoruz. Bugünün Notu bloğunun sahibi sevgili Zuzum'da artık burada yazıyor. Rüya onun rüyası:)
      Bende çok isterdim ablacığım açıkçası geç saatlere kadar uyumayı:) Sevgiler ablacığım :)

      Sil
    2. Aaaa, Zuzu'ya da hoş geldin diyoruz o zaman. Takibe almalıyız. Oğluşunu, seni öpüyorum. Üçünüze de sevgilerimle :)

      Sil
    3. Ece Abla;
      Hoşbuldum. Bende ömrüm boyunca hep uyumak istedim ama olmadı:(

      Sil
  3. Aksiyonlu bir rüya imiş. Bu ara aksiyon, macera türü okuyoruz galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız;
      Bu sıra aksine hiç okumaya fırsatım yok:(

      Sil
  4. Heyecanla beklediğim şeyleri ben de rüyamda görürüm.Ama gideceğim yere geç kalmışımdır ya da hazırlıklarımı bitirmeden beklediklerim gelmiştir falan.Telaşla yetişmeye çalışırım bir aksiyon bir acele...Sana da geçmiş olsun ,neyse ki rüyaymış ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzeli;
      Çok teşekkürler. En çok da otobüs ya da trene yetişmem gerekiyorsa kabusum oluyor:)

      Sil
  5. Bazen rüyanın içinde de rüya görülüyor. Hayırlısı

    YanıtlaSil
  6. Hayırlara vesile olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Çok güldüm.. ne güzel anlatmışsınız, sanki ordaydım :)) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos;
      Okuyunca bende gülüyorum. Hele besmele kısmı:)

      Sil
  8. Gerçekten ilginç bir rüya görmüşsünüz. Annelerin yoğun maratonu bitmez. Rüyalarda bile böyle çalışıyor bilinçaltı işte. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert Anası Gülhan;
      Evet anne olunca bu tarz rüyalar normal bencede:)

      Sil
  9. koydum şimdi blogumaaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Çok ilginç bir rüya olmuş o zaman daha güzel rüyalarının da gerçekleşmesini diledim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Çok daha güzel rüyalar olsun inşallah hepimize:)

      Sil
  11. Bazen rüyalar ve gerçekler birbirine geçer öyle... :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istiridye avcısı;
      Evet bazen rüyaları gerçek sanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Borsada Short Pozisyon

 

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz