Ana içeriğe atla

Kalbime...

Ne demiş Cemal Süreya; "Okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevdada boğulur..."
Bende seni ilk gördüğümde boğulacağımı biliyordum. Olmayacak bir duaya "Amin" demek gibiydi seni sevmek. O güzel gözlerinle ilk kez bana gülümsediğinde ise, yüreğime dokunmuştun ve olanlar olmuştu. İçimde uçuşan kelebeklerin tarifi yoktu. Havalanmak, kanat çırparak sana gelmek ve ömür boyu orada kalmak istiyorlardı. Ama bir o kadar da yasaktın bana. Değerlerim vardı. Kendime koyduğum çizgiler ve sınırlar. Hesaba katmadığım şey ise; Aşkın engel tanımadığıydı. 

Aylar sonra sen geldin bana. Yüreğini ellerime vermiştin. Çok mutlu olmuş ve bir o kadar da korkmuştum. Sana yüreğimi vermek kolaydı ve bir o kadar da zor. Bu ikilemde aylar geçip, yüreğimi ellerine koyduğumdaysa tamamlanmıştım. Biliyordum ki, hayatı boyunca benden vazgeçmeyecek birinin ellerine teslim etmiştim kalbimi. Hani insanın hayatta iyikileri vardır ya; benim hayatım boyunca hep iki tane iyikim oldu. Biri sana "EVET" demekti, diğeri de oğlumuzu dünyaya getirmek. Asla pişman olmadım geçen senelerde. Yanıltmadın.

Parlayan gözlerine her baktığımda yüreğindeki sevda, kalbindeki atış olduğunu bilmek ve bunu gözlerinde görebilmek; hayat boyu her gün alınan bir hediye ve sadece bana özel. 

Rahmetli anneannem derdi; bir kuş varmış. Yılın belli zamanları ötermiş ve dermiş ki. "Dengi dengine..." Bana hep yıllarca dediği siz o kuşun ötme zamanına denk gelmişsiniz ki, dengine dengine denk gelmiş. Düşünüyorum da; biz gerçekten o kuşun ötme zamanına denk gelmişiz sevgilim. Sorsalar dünyaya bir daha gelsen kiminle evlenirsin. Hiç düşünmeden seni söylerim.

Ömrünü ömrüme yazan, ömrünü ömrüme nasip eden Rabb'ime binlerce kez şükürler olsun. Biliyorsun ki; sen kalbimsin, oğlumuz ise nefesim. 

İyi doğdun sevdiğim.

Yorumlar

  1. Nice senelere. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. Çok duygulandım. Sevmek sevilmek ne güzel. Sevgisizlik çok kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Kesinlikle sevmek ve sevilmek çok güzel. Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. İçinde uçuşan kelebeklerin ve mutluluğunuz daim olsun.. Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  4. harika gerçekten. Ne güzel anlatmışsınız sevginizi. Nice güzel seneleriniz olsunuz.

    YanıtlaSil
  5. Cok cok güzel .Nice sevdi dolu sebzeleriniz olsun...

    YanıtlaSil
  6. Of of... Ne kadar güzel bir anlatım bu Beyda kızım. İnsanın sevdiğine kavuşması da, kavuşamaması da nasıl bir şeydir bilirim :( Bence kader bazen insanı sınarken en zayıf yerinden vuruyor. Örneğin beni sevgi açlığından vurdu. Sevdiğimle olmak ve onunla ölmek isterdim.
    Allah birbirinize bağışlasın. Oğlumun yeni yaşını ve seni kutluyorum kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Ablam;
      Seni çok iyi anlıyorum. Rabbim gönlünden geçeni ömrüne yazsın inşallah. Güzel dileklerin için çok teşekkürler ablacığım :)

      Sil
    2. Amin canım. Aslında bugünlerde en çok da sağlığıma şükrediyorum.Seni seviyorum kızım 😊

      Sil
    3. Allah sağlığımızı almasın ablacığım. Bende seni çok seviyorum :)

      Sil
  7. ne güzel dile getirmişsiniz sevginizi...Allah daim etsin mutluluğunuzu ve nice seneler dilerim eşinize mutlu sağlıklı....

    YanıtlaSil
  8. Çok güzell, fazlasıyla duygulandım okurken. Nice sağlıklı mutlu yıllarınız olsun💓

    YanıtlaSil
  9. Allah mutluluğunuzu daim etsin, ne mutlu size :)

    YanıtlaSil
  10. Beydaaa;
    Enişteme tekrardan selamlar:)

    YanıtlaSil
  11. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah,bir ömür ilk gün heycanıyla geçsin umarım🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.