Ana içeriğe atla

Josh Malerman - Teftiş Kitap Tanıtımı

KAFES’İN ÇOKSATAN YAZARI JOSH MALERMAN’DAN YEPYENİ, GİZEMLİ, KORKU DOLU BİR DİSTOPYA: TEFTİŞ
“Daha önce hiçbir oğlan Teftiş’te başarısız olmamıştı.”

J, dünyanın geri kalanından soyutlanmış, ormanın derinliklerinde bir okula gidiyordu.

Okulun toplam yirmi altı öğrencisinden biriydi. Bu okulun tüm öğrencileri oğlan çocuklarından oluşuyordu ve okulun gizemli kurucusunu baba olarak biliyorlardı. Sanat, bilim ve atletizmin yanı sıra hayatlarının tümünü kaplayan ve bildikleri tek gerçeklik olan okulla ilgili eğitim alıyorlardı.

Fakat J, babanın bilinmesini istemediği başka gerçekler olduğundan şüphelenmeye ve bunlarla ilgili sorular sormaya başlamıştı. Bu yerin gerçek amacı neydi? Öğrenciler neden buradan ayrılamıyordu? Babaları onlardan ne tür sırlar saklıyordu?

Bu sırada, ormanın diğer tarafında, tıpkı J’ninki gibi bir okulda, K adındaki bir kız da benzer soruları sormaya başlamıştı. J, hayatında daha önce hiç kız görmemişti. K, hayatında daha önce hiç oğlan görmemişti. İkisi de bu tuhaf okullardaki sırları araştırırken çok daha gizemli bir şey keşfedeceklerdi: Birbirlerini. 

“Damızlık Kızın Öyküsü ile BioShock’ı birleştiren, çılgın bir anlatı.” –Chuck Wendig

“Ölü Ozanlar Derneği’ni Tim Burton’ın yönettiğini düşünün. Kulağa hoş geliyor, değil mi?” –Sylvain Nuevel

“Benzersiz bir dünyada geçen, büyüme ve başkaldırı üzerine yazılmış, çarpık bir peri masalı.” –Scott Hawkins

“Sineklerin Tanrısı’nı Shirley Jackson yazsa işte böyle yazardı. Tam da Margaret Atwood’u ve Kazuo Ishiguro’nun Beni Asla Bırakma’sını sevenlere göre.” –Booklist

Basım Yılı : 2019

Sayfa Sayısı : 440

İthaki Yayınları

Çevirmen : Aslı Dağlı

Yorumlar

  1. Gizemli kitaplar okumayı çok severim Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Bey;
      Rica ederim. İnşallah bende okuyacağım:)

      Sil
  2. Malerman'dan Gölün Dibindeki Ev'i okumuştum. Bunun da tanıtımını çok sık görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cavanşir Gadimov;
      Ben o kitabını da okumadım daha ama okuyacağım inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Gülşen - Bangır Bangır

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?