Ana içeriğe atla

Bugünün Notu Beyda'nın Kitaplığında Yayında!...



Merhabalar

Bu platformda yazmaya ilk başladığımda yalnızdım.
Sonrasında oğluma açtığımız blog ile anne-oğul devam etmeye başladık. Fakat oğlum bloğuyla çok ilgilenemeyince morali bozulmuştu ve kendisine benimle blogda yazmasını söylemiştim ve akabinde oğlumda bana katılmıştı. Her zaman olmasa da ara ara bile olsa yayınlarını blogda görmek inanılmaz gurur verici. Anne-oğul omuz omuza anlatılmaz, yaşanır.

Bugünün Notu ile ilgili ise, bu zamana kadar sizlere bir şey yazmamıştım. Bazen yazılarımda bahsettiğim, benim altı yaşımdan beri hayatımda olan Zuzum olur kendisi. Ne kadar zamandır hayatımdaki dostum, kardeşim, sırdaşım kısacası her şeyim olduğunu siz tahmin edin artık. Hatta evlerimizin arasında bile iki sokak var. Onunda oğlu var ve bizim gibi çocukluklarından beri dostlar. Yani Zuzu eşittir ben. 

Dün gece kendisiyle birlikteydim. Oradan buradan anlatırken, konu bloğa geldi. Çok yoğun çalıştığından aylardır yazı da girememişti. Blog dünyasına da benim ısrarlarım sayesinde girmişti ama sahipsiz bir çocuk gibi kalan bloğu için üzüldüğünden bahsetti. 

Zaman zaman yine de yazmak istediğinden dolayı benim bloğumda yazmak istediğini, kendi bloğundaki yayınlarını uygun oldukça buraya aktarmak ve sonrasında da bloğunu kapatmak istediğini söyledi. Bu fikri duyunca çok sevindim. Hatta çığlık attım. Benim hayatımdaki yeri bambaşka olan bir kişi daha benimle birlikte. Aynı gazete ya da dergi çıkartmak gibi. Herkes kendince bir şeyler katacak. Üstelik bitmemiş bir hikayesi var ve bunu bitiremediği içinde çok üzgün. Onu da burada tamamlayacak inşallah. Ayrıca Kapı Önü Dedikoduları bölümü de burada devam edecek ki, Zuzu bu konuda gerçekten çok iyi yazıyor. Onun yazılarını aynen oğlumda olduğu gibi Bugünün Notu sekmesi altında bulabilirsiniz. Aynı oğlumda olduğu gibi yazar kısmında Bugünün Notu yazacak. Zamanı oldukça yorumları da cevaplayacağını söyledi. 

Dünden beri içim içime sığmıyor. Her ne kadar kendi bloğunun kapanıyor olmasına üzülsem de, yazma istediğinin körelmemesi ve en önemlisi her yerde birlikte olduğumuz gibi burada da birlikte olacağımız için çok sevinçliyim. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Mutlu ve güzel bir hafta sonunuz, hayatınızda da hep bir Zuzunuz olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. hergün yarım saat ayırabilirse en azından haftada bir yazı paylaşabilir grup dayanışmasıda güzel tabi saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizhaykırış;
      Böylesi onun açısından daha iyi olacak:)

      Sil
  2. Birlikten güç doğar. Zuzu ya sevgiler selamlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız;
      Evet birlikten inşallah güzel şeyler çıkacak canım :)

      Sil
  3. Ben güzel Zuzunun yazılarını da bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşınıza başarılar dilerim , merakla yazılarınız bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Blog zaman istiyor.. İnşallah gönlünce olur arkadaşının. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Evet canım aynen öyle. Çok zaman istiyor:) İnşallah canım :)

      Sil
  6. Dostluğunuz daim olsun.Ne güzel,bu kadar ortak noktalara sahip olduğun arkadaşlarının olması büyük hediye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzeli;
      Amin canım inşallah:) Kesinlikle öyle :)

      Sil
  7. Çok güzel bir haber. Beyda’nın Kitaplığı büyümeye devam ediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem;
      Evet oğlum ve can dostumla birlikte büyümeye devam ediyoruz :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  8. Bakalım, merak ettim, onun penceresinden nasıl görünüyor hayat...

    YanıtlaSil
  9. ayyyyy çok sevindiiim bunaa :)

    YanıtlaSil
  10. Canım kabul ettiğin ve yine burada da beraber olacağımız için çok mutluyum. Seviyorum seni pampa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zuzu;
      Her yerde birlikte olabilmek çok güzel şekerim ::))))

      Sil
  11. Cok güzel olmus canim 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Gülşen - Bangır Bangır

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?