Ana içeriğe atla

18 Mart Çanakkale Zaferi


18 Mart 1915 Çanakkale Zaferi.
Hepimizi derinden ve yürekten etkileyen bir konu.

Bu sefer giriş yapma gereği duymadım. Çünkü; her zaman olduğu gibi gibi bu sefer öncülük canlarını feda eden şehitlerimizin. Bu konuda ne kadar konuşsak da az.

Bu büyük zaferin 104.yılında bu uğurda canlarını feda etmiş sayısız kahramanlarımız için sizi 1 dakikalık saygı duruşuna davet ediyorum. Saygı duruşu 1 dakika oldu ise hadi benim Çanakkale Zaferi hakkında yazdığım Akrostiş şiire geçebiliriz.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın.

Çanakkale: Herkesin geçmek istediği ama kimsenin geçemediği yer.
Ana vatan toprağı burası .
Nankörler gelip giremez istedikleri gibi,
Ahmetler, Mehmetler hepsinin tek amacı vardı o da zafer.
Kanlar döküldü bu vatan uğruna
Kimi nişanlı kimi ise yeni baba
Alem bu zaferi konuştu yıllarca
Lacivert bir renk kapladı gökyüzünü
Eller havada '' Allahu Ekber" diyordu tüm askerler

Zafer değil sadece bu bir kurtuluş hikayesi
Anladı herkes bize bulaşılmaz
Farklı oldu onlar için bu zayıf sanılan Türkiye'nin zaferi
En güçlü gemileri patlattı bu millet
Rüzgarlar bile engel olamadı Türk halkının diğer devletleri yakmasına
İstikbal bu millette sonsuza dek kalacak

Hayata Genç Bakış

Yorumlar

  1. Ruhları şad olsun mekanları cennet olsun canım.... Çanakkale unutulmaz ❤.... Sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım;
      Çanakkale elbette unutulmaz. Oğlum adına teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Çanakkaşle zaferimiz kutlu olsun,Çanakkale geçilmez bence de..akrastis şiiri de harika olmuş elinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul;
      Nice zaferlerimiz olsun inşallah. Oğlum adına teşekkürler :)

      Sil
  3. Orada bugünler için canını vermiş tüm şehitlerimize minnet borcu asla ödenmez, ruhları şad olsun... Şiir harika, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya;
      Ruhları şad olsun inşallah. Oğlum adına teşekkürler :)

      Sil
  4. Akrostiş şiirinizi çok beğendim Çok teşekkürler Çanakkale zaferimiz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  5. Şehitlerimizin ruhlari şad,mekanları cennet olsun,oğlunun emeğine sağlık çok güzel olmuş şiir😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Misali;
      Amin canım inşallah. Oğlum adına çok teşekkürler.

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Kademe Analizi Nedir?

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.