Ana içeriğe atla

Pet Şişe Kumbara

Merhabalar

Geçtiğimiz günlerde Hadi Birikim Yapalım adında bir proje başlatmıştım.
Bu proje de birikim yapamayanlar için tek kullanımlık kırılarak açılan kumbara önerisi yapmıştım. Fakat bu kumbaraya alternatif bir ürün buldum ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. 

Geçtiğimiz günlerde kuaförüme uğramıştım. Onunda çocukları var ve büyük oğlu benim oğlumla anaokulundan beri arkadaşlar. Çocuklarla ilgili konularda da sürekli olarak konuşuruz. Bu gidişimde de kendisine kumbara projemden bahsettim. O da sağolsun bana pet şişe kumbarayı anlattı. Kırılmaz kumbaraya para vermektense -ki ben zaten verilmesi taraftarı değildim- pet şişeleri senelerdir bunun için kullandığını söyledi.

Ağzı büyük olmayan bir pet şişeyi ki bu genelde 2,5 lt olanını tercih edip, kenarında para girecek kadar bir kesik açıp, paraları içine attıklarını ve doluncaya kadar da paraları çıkarmak için kesmek zorunda olduklarından açamadıklarını ve bu sayede de çokça birikim yaptıklarını anlattı.

Benim o yazımda bazı arkadaşların kırılmaz kumbara alacakları konusunda yorumlar vardı. Bende kumbaraya para vermemeleri için bu fikri paylaşmak istedim. Bende birikim yaparken evde bu şekilde yapmaya karar verdim. Umarım bu fikir işinize yarar.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. heey ne zaman döndün yaaaa, tatil dönüş yazın yok halen. otomatik yazılar mı halaaa yaaa :) döndüysen hoşgeldin yaniiii :) annatsana tatilii kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Pazar gece döndüm ama çok yoğun o nedenle halen daha bloğa bakamıyorum. Ara ara mola vermek için kaçıyorum ama yeterli değil. Evet otomatik yayınlarımı okuyorsunuz daha :(

      Sil
  2. Ne kadar yararlı bir fikir böylelikle kumbara ya vereceğimiz parayı pet şişemize atarız ^_^

    YanıtlaSil
  3. Ben iki tane kumbara aldım teneke gibi ağzını kesinlikle açamıyorlar bakalım ne kadar biriktirecekler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf Sezgin;
      Merak ettim. Dolunca paylaşım yapın. Ne kadar biriktirecekler :)

      Sil
  4. Beydacim sen yazarken ben uyumuş oluyorum yorumlarım sabaha kalıyor hakkını helal et..
    Harika bir proje mükemmel fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel;
      Canım yayınlarım otomatik yeni günde pyalaşılıyor. Yorum için sıkma kendini ne zaman istersen o zaman gir. Seviliyorsun :)
      Evet bencede fikir harika :)

      Sil
  5. Tatil bitti, yeni sezon hayırlı olsun. Güzel fikir, bi denenebilir ama çocuğu çok motive etmeyebilir görüntüsü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Dışını boyayarak daha cazip hale getirilebilir :) Hatta göz falan çizilebilir;)

      Sil
  6. Geri dönüşüm ve değerlendirme yapmalı bir çalışma. Benim de evde oğlumun anahtarlı kumbarası var. Anahtarı bende saklı. Paralarını saymak istediğinde anahtarla açıp sayıyoruz ve bu tarz kumbaralar daha iyi oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elmas Koçan;
      Evet bizim kumbaralarda anahtarlı ama pet şişe bu anlamda iyiymiş. Dolana kadar açamazsın. Açan keserek açmak zorunda. Bu nedenle para da alamayacaklar :)

      Sil
  7. Benim kuzu da yaptı bu tarz bir kumbara :))

    YanıtlaSil
  8. ben oğluma iş bankasının kumbara hesabını aştırdım elinde bneim çocukluğumda sahip olduğum kumbara ile dolaşıyor , ayda 100 tl birikim oluyorsa bese çevirebiliyorsunuz bir bakın belki hoşunuza gider

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator;
      O kumbaradan bende de vardı ama sonra akibeti ne oldu bilmiyorum. Bes hesabını şu anda düşünmüyorum ama ileride olabilir. Teşekkürler :)

      Sil
  9. Kırılmayan kumbara.Kırılmaz bardak gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış Tutunan;
      Yazıyı düzelttim. Kırılarak açılan kumbara olacaktı. Yazıyı yazarken biraz uykulu haldeydim. Doğru düşünüp yanlış yazmışım :)

      Sil
  10. Bu fikir hiç aklıma gelmemişti desem. Bunu öğrendiğim iyi oldu. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  11. Güzel fikirmiş. Oğlumla da yapalım pet şişe kumbara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en nefis tariflerim;
      Ben yaptım. Dolması için elimize geçeni atıyoruz :)

      Sil
  12. garanti bankası da kumbara veriyoo aldııım :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel pratik bir çözümleme olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. Oglum Ada okulda yapmisti hala hala kullaniyor 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya;
      atık malzemeleri değerlendirmek ve senelerce kullanmak çok güzel oluyor canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları