Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 43 - Martini

Merhabalar
Şubat ayımız mimlerle geçiyorken geldik sevgili Berfçe'nin hazırlamış olduğu mime.
Kendisinin mimine buradan ulaşabilirsiniz. O zaman başlayalım.

1- Acı mı,tatlı mı, ekşi mi ?
Tabii ki de acı.

2- Çift sayılar mi tek sayılar mi?
Ailemiz üç kişi olduğundan dolayı tek.

3-Bitter mi, sütlü mü, beyaz çikolata mı?
Bitten candır.

4- En çok gitmek istediğiniz ülke neresi?
Kudüs

5- Çocukken hayalinizdeki meslek neydi?
Türk Sanat Müziği sanatçısı olmak.

6- En güzel yaşım diyebileceğiniz yaş hangisi?
Her yaşın ayrı bir güzelliği var ama illaki bir yaş olacaksa çocuk yaşımda kalmak isterdim.

7- En sevdiğiniz özlü söz nedir?
Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.

8-Herkes ikinci şansı hak eder mi?
Huylu huyundan vazgeçmeyeceği için etmez.

9- Size en yakın kitabın 17. sayfasının ilk cümlesini ne? 
"Nasıl görünüyorum?’’ diye sordu umutsuz bir tonla.  Selvi Atıcı - Gitme

Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Ben de bugün ilk defa mim yaptım çok keyifli oldu bir ara da bunu yaparım belki...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babaannemintakvimciği;
      Hemen okuyalım o zaman ilk mimini. Hemen bunu da yap canım :)

      Sil
  2. 7 numarada iddialı gördüm seni Beydaaaa :))

    YanıtlaSil
  3. Hayalimdeki meslek öğretmen olmaktı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en nefis tariflerim;
      şimdiki aklım olsaydı öğretmen olurdum bende :)

      Sil
  4. Bu aralar bol bol mim yazısı geliyor. Çok seviniyorum görünce. :)
    Ah Kudüs.. Benim de gitmeyi çok istediğim yerlerden biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuğçe;
      Evet canım bu sıra sürekli mim cevaplarken buluyorum bende kendimi:)

      Sil
  5. bu aralar bloglarda mim, meydan okuma falan ne kadar hareket var.Maşallah diyorum valla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap;
      Evet bu sıra maşallahımız var. Nazar değmesin inşallah :)

      Sil
  6. Türk sanat müziği sanatçısı olmak çok iyiymiş... :)

    YanıtlaSil
  7. Nasıl güzel cevaplamışsın... Teşekkür ederim emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berfçe;
      Mimlediğin ve bu güzel sorular için ben teşekkür ederim canım :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Cam Güzeli;
      Bende o acı tadı çok seviyorum zaten :)

      Sil
  9. ay koroya da git seeen :) zaman bulursaan :) sayfana tıklayınca büyük sayfa reklam filan çıkıyoooo, kapatınca sayfan açılıyoo. yani haberin olsun diye dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep;
      Bir dönem gittim ama oradaki ortam çok değişik. Hatta bununla ilgili bir yazıda yazmıştım. Ego çok yüksek ve sonradan gelenler çömez gözüyle bakılıp ortama alınmıyor. Sıkıntılı durumlar yani.
      O neden oluyor bilmiyorum ben bu konuyla ilgili bir şey yapmadım. Google ile ilgili bir durum olabilir.

      Sil
  10. Ne güzel cevaplar, ellerinize sağlık 🍀

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Naime Özeren - 23 Nisan

Bir Yaprak Sarması Meselesi

Monica Mccarty - İskoç Esareti

Merhabalar İskoç kitaplarını sevmeme neden olanlara selam olsun. Normalde okuyacağımı düşünmediğim İskoç kitaplarının şu anda hastası olmuş durumdayım. İskoç Esareti'de bu kitaplardan birisi.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Bedelli Sermaye Artırımı Nedir?

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları