Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 39 - Hangisini Tercih Edersin?

Merhabalar

Sevgili Rehitu'nun başlattığı mimde sevgili Ece Abla ve Yüreğimin İklimi beni mimlemiş.
Kendilerinin cevaplarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Başka mimleyen arkadaşım varsa görmediğim, belirtirlerse eğer linklerini eklerim. O zaman başlayalım bakalım. 


Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?
Şimdi ben yüksekten korkarım ama su altında da kalamam. Ama en ağır basanı sanırım yeni yerler görmeyi ve keşfetmeyi kolaylaştıracağı için uçmak olurdu.

Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?
Tabii ki de kitap. Her yer kitap olsun. Sonra beni orada unutun.

Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?
Allah her şeyi kararında yapmış. Verdiği vücudu beğenmeme gibi bir şansım yok. Tüm uzuvlarımdan memnunum. Daha büyük ya da daha küçük olsun istemezdim.

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?
Tabii ki de kahve. Kahvesiz bir hayat düşünemiyorum.

Hangisini tercih edersin? Saçsız, tüysüz (kaşlar ve kirpikler de dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı? Neden?
Hiçbirini tercih etmem. Sonuçta her şeyin bir sebebi var. 

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?
Yemek konusunda ayıran biri değilim. Kokoreç de yerim döner de. Yani hangisinin sınırsız olacağı çok da fark etmiyor.

Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?
Ölüm şekli sanırım. Saati beklemek sıkıntı.

Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?
Zor soru. Ama sanırım 500 yıl geçmişte yaşamak isterdim. Atalarımı merak ediyorum. Özellikle büyük dedelerimi ve onların yaşam biçimlerini görmek isterdim.

Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?
Yurt içinde sınırsız uçak bileti. Güzel ülkemde gezilecek çok yer var.

Hangisini tercih edersin? Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız (kel) olmayı mı? Neden?
Ay ben ikisini de istemem. Ama dişsizlik daha büyük sıkıntı tabii ki de.

Bu mimi yapan Duodiyet bloğu da kendi sorularını eklemiş. Hazır başlamışken. Onun sorularını da cevaplayalım o zaman. Kendisinin cevaplarına buradan ulaşabilirsiniz.

1-Diyet mi egzersiz mi?
Diyet. Egzersiz yaparken sıkılıyorum.

2-Sevmek mi sevilmek mi?
Her ikisi de.

3-Türk kahvesi mi nescafe mi?
Kahvenin her türlüsü.

4-Kebap olarak Adana mı Urfa mı?
İkisi de ama acıyı sevdiğim için Adana bir tık öne geçer.

5-Erkekte uzun saçı mı, kısa saçı mı?
Kısa saç tabii ki de. Erkek dediğin erkek gibi olmalı. Bir tek rahmetli Barış Manço'ya yakıştırırdım.

6-Kadında spor giyimi mi, klasik tarzı mı?
Klasik tarz daha hoş duruyor.

7-Kahverengi gözlü mü, renkli gözlü olmayı mı?
Allah herkese yakışanı vermiş. Göz rengimden memnunum.

8- Saat veya bilekliğini sağa mı yoksa sola mı takmayı?
Sol. Sağlak olduğum için sağda hiçbir metaryal kullanamıyorum.

9-Son model telefon tercihin Iphone mu Samsung mu olurdu?
Samsung.

10- Balık&ekmek yemeyi, lüks bir mekanda mı, salaş bir yerde mi?
Salaş yerler candır. Hem karnın doyar, hem gözün. Tadı da kesinlikle lüks yerlerden daha iyidir.

Bu mimi yapmayan herkesi mimliyorum.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. İlk mim insanı biraz daha çok çelişkide bırakıyor güzeldi teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Şuanda mimlenmiş oldum :) Mimin çok eğlenceli olmuş :)) Benimde yeni yayınım var seni de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selen Yıldırım;
      Canım hangi mim bulamadım. Linkini atar mısın?

      Sil
  3. Güzel ve samimi cevaplar. Daha kısasını ben yaprım. kahve kitap ve geçmiş uçmak aynı cevapları bende verdim:)

    YanıtlaSil
  4. Bu ara milerden gidiyoruz hayırlısı bakalım zevkle okudum saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış;
      Evet öyle oldu. Çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Güzel cevaplar, keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben spor ile klasik arası bir tarz yapıyorum kendime göre :) Müdür yardımcılığı yaparken spor ve klasik arası ceketler hep kurtarıcım olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül;
      Evet canım o tarz hayat kurtarıyor gerçekten :)

      Sil
  7. Çok güzeldi...Dikkatimi çeken ilk mimde ikisi de olmasa dediğimiz sorular var, ikinci mimde ise ikisi de olsa olur mu dediğimiz. örneğin ölüm sorusu, saçsız dişsiz yani hiçbiri olmasa dedirtiyor. Diğerinde adana urfa, sevmek sevilmek hepsini istiyoruz yani. Aslında mimin felsefesi şu: Sevdiğin ve sevmediğin 2 şey arasında kaldığında tercih yapabilmek ve hayattaki seçimlerimiz...Çok teşekkürler samimi cevapların için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Ben bazen tercihler konusunda obur olabiliyorum. :)

      Sil
  8. iki mim birdn, ne güzel..🙂 mimleri pek sevmiyomn ama birinciisini yapmıştım burda da verim..

    havada uçmayı ben de isterdim en çok da süpermen olmayı..🕊
    maalsef kitap cahiliyim..📖
    büyük eller ve ayaklar mı,yok almiyim..🤔
    çay ve kahve vazgeçilmezim ama aşırısı da iyi değil..☕
    erkeklerde çok kıllı olmayı istemez herhalde..🙄
    döner çok yerim, kokoreç bazen..🥙
    agyy ne ölüm saati ya,koktum valla..🤔
    geçmişte şimdiki modern insan dayanamaz herhalde ama yeterince akıllıysa ve şansı da varsa geçmişte bir krallık bile kurabilir,tabii ölüm onu geçmişte yakalamazsa..🤔
    tabii ki dünyayı dolaşmak isterim..✈
    agyy ne dişsiz ne de saçsız olim,pöle iyiyim efenim..🙂

    elinize sağlık keyifli mimdi.. ✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Yıldırım;
      Ne güzel sende burada cevapladın işte :)

      Sil
  9. Beyda'm. Geldim, gördüm, okudum ve çok beğendim. Kitaplar sorusunu böyle cevaplayacağından adım gibi emindim. Kitap kurdu kızım benim. Bol ve keyifli okuma saatleri dilerim. Kendine iyi bak. Çok öptüm seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam;
      çok teşekkür ederim. Kitap olsun bana daha ne isterim ki. çok öptüm. Sevgiler :)

      Sil
  10. Bi dolu mim olmuş ne de güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. Bu mim de çok güzel olmuş, doğrusu mim yazıları çok keyifli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Pınarca;
      Evet çok güzel oluyor gerçekten:) Çok teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.