Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 56

Merhabalar

Biten ürün yazılarını okumayı çok sevdiğim gibi, yazmayı da çok seviyorum.
O zaman neler bitmiş hemen başlayalım. 


Yver Rocher Saç Dökülmesine Karşı Şampuan. Benim vazgeçemediğim , dönüp dolaşıp yeniden aldığım şampuan. Dökülmeye karşı etkili. İndirim dönemlerinde stokluyorum.


Elidor Anında Onarıcı Bakım Saç Kremi. Saçlarımdaki etkisini sevdim. Fiyat performans açısından bakıldığında başarılı. Yeniden alınabilir. 


Uni Baby Saç ve Vücut Şampuanı. Oğlumun severek kullandığı, benimde duş öncesi makyajımı çıkartmak için kullandığım şampuan. Makyaj çıkarmada oldukça başarılı. Yeniden alacağım ürünlerden. 


Loreal Elseve 6 Mucizevi Yağ Serisi Besleyici Bakım Kremi. Bu serinin ürünlerini severek kullanıyorum. Saçlara verdiği his ve yaptığı bakım çok güzel. Yeniden alınabilir. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün sizlerle olsun.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Elidor bakım kremini ben de severek kullanıyorum 😊🤚🌷

    YanıtlaSil
  2. Güzel ve kaliteli ürünler. 👍

    YanıtlaSil
  3. Evet bende elidor kullanıyorum şampuan mavi kullanıyordum kimyasalı artırdılar bende resimdeki arkadaşa döndüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz haykırış;
      mucizevi yağ serisi güzel. diğer türlerle pek anlaşamadım bende.

      Sil
  4. Yvea Rocher şamPuan benim de favorim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ümran tuncer;
      kime önerdiysem memnun kaldı canım :)

      Sil
  5. Yeşil ürün hariç diğerlerini kullandım fena değiller

    YanıtlaSil
  6. L'Oréal Elseve 6 Mucizevi Yağ Serisi Bakım Kremi gerçekten başarılı bir ürün. Saçım boyalı saç olduğu için bana çok iyi geldi. Yumuşak ve güçlü yaptı saçlarımı. İndirimlerde stokladığım bir ürün. Bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Yazılarınızı okudum. Bende blogger'a yeni katıldım. Desteklerinizi bekliyorum.İzleyici olarak size katıldım. İyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selen yıldırım;
      blog dünyasına hoşgeldin. Her zaman destekleriz :)

      Sil
  8. Elidor un siyah olanı da mükemmel canım tavsiye ederim. Emeğine sağlık keyifle okudum 🌷

    YanıtlaSil
  9. Bu yves rocher sampuana bakayim hemen 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

6 Mantı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?