Ana içeriğe atla

Beyda'nın Kitaplığı 4 Yaşında

Merhabalar,

Bugün benim içimin içime sığmadığı çok güzel bir gün.
Zaman çok çabuk geçerken bloğumu açalı bugün dört sene geçmiş bile. 

Bloğumu ilk açmaya karar verdiğim günü hatırlıyorum, sadece kitap yorumları yazmayı, kendime bir nevi kitap günlüğü olarak kalmasını düşünerek açmıştım Beyda'nın Kitaplığını.  Zaman geçtikçe insanların düşünceleri değişiyormuş ve kitap günlüğüm olarak açtığım bloğumu her türden yazmaya devam ettiğim bir platform haline getirdim. Bu kadar okunacağını, buralara kadar geleceğimi hiç düşünmemiştim. Şimdi kendi ailem gibi gördüğüm, blog dışında da görüştüğüm, mesajlaşıp, mail gönderdiğim dostlarım var. Hayatımda iyi ki dediğim üç şeyden biridir blog yazmak. Diğer ikisinden biri eşimle evlenmek, diğeri de oğlumu doğurmak. 

Blog yazmak, değerli blog dostlarımın bloglarını okumak büyük bir zevk. Blog okuyamadığım ya da yazamadığım zaman kendimi huzursuz hissediyorum. Bir çocuğumda blog oldu benim için, iyi ki de doğurmuşum dediğim. 

Bu dört yıl içerisinde hayatıma kattığım siz değerli dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim. İyi ki sizler benim hayatımdasınız. Hep beraber yazmaya devam edelim. Birbirimize desteklerimizle geçireceğimiz nice senelerimiz olsun inşallah. 

Herkese derin sevgi, saygı ve hürmetlerimle...

Beyda'nın Kitaplığı

Yorumlar

  1. Nice nice yıllara
    bol kitaplı bol yorumlu günler dilerim

    YanıtlaSil
  2. Ben sizi geç tanıyanlardanım umarım daha da uzun yıllar yazılarınızı okuma şansı elde ederim. Nice yıllara. :)

    YanıtlaSil
  3. Beydan'nın Kitaplığı Yayında ilk yazınızdan bugüne tebrikler. Nice daha güzel yazılar dileğiyle.

    YanıtlaSil
  4. Bloğunuzu bu yıl tanıma fırsatım oldu , nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  5. Nice yıllara beyda
    El emeği göz nuru bloğun gelecek nesillerin ufkunu açsın.

    YanıtlaSil
  6. Nice nice çok senelerce mutlu etsin seni inşallah

    YanıtlaSil
  7. Daha nice yazacağınız,paylaşacağınız yıllarınız olsun...

    YanıtlaSil
  8. Nice senelere Beyda Hanım. Arşivinize baktım da nazarım değmesin, çalışkansınız. Aynı azim ve sevgiyle mutlu günler, aylar, yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabia Serteli;
      Çok teşekkürler. Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  9. Ne güzel böyle yıllanan bloglar görmek :) darısı bize... Nice yıllar devam edersiniz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya Gel;
      İnşallah darısı tüm blglara olsun. Çok teşekkürler :)

      Sil
  10. Hayırlı nice güzel çalışmalı senelere!

    YanıtlaSil
  11. Daha niceleri olsun hep birlikte inşallah!
    Sen de iyi ki varsınn! ^-^

    YanıtlaSil
  12. 4 yıl dile kolay, benim daha 4 ay:) Gerçekten sizi bir gün ziyaret etmeyeyim 3-4 tane yazı birikiyor, ne zaman yazıyorsunuz şaşıp kalıyorum sanki yeni başlamış gibi enerjinizi hiç kaybetmemişsiniz. Bu tamamen yaptığınız işi sevmeyle alakalı dediğiniz gibi. Hep bu modda nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duo Diyet;
      Senin de bir gün bir bakmışsın dört sene olmuş. Çok teşekkürler. Ben yazmayı ve paylaşmayı çok seviyorum :)

      Sil
  13. daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canim benim doğum günü kutlu olsun güzel bloğunun 😊🎂🎂🎉🎉🎉🎈🎈🎈💕😊 sevgiler

    YanıtlaSil
  14. daha nice paylaşımlarınız olsun dileklerimle, kutluyorum.

    YanıtlaSil
  15. Blog düyyası insanda bağımlılık yapıyor resmen :)
    Nice 4 hatta 14 yıllara...

    YanıtlaSil
  16. Bol bol içerikli yıllar dilerim :) tebrik ederim

    YanıtlaSil
  17. Nice yaşlara Beyda'nın Kitaplığı...

    YanıtlaSil
  18. İyi ki varsınız, sizi tanımış olmaktan dolayı çok mutluyum. Nice uzun ve ferah yıllar olsun umarım, hep birlikte.. <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herteldenşef;
      bende seni tanımaktan dolayı çok mutluyum canım. Çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Daha nice uzun yıllar devam etmeniz dileği ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplara kaçanlar;
      inşallah hep birlikte teşekkürler :)

      Sil
  20. Nice yıllara, darısı benim gibi yenilerin başına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Fraser;
      Çok teşekkürler. Zaman çabuk geçiyor. Anlamıyorsun:)

      Sil
  21. Nice yıllara... Düşünüyorum da ben de iyi ki blog açmışım diyorum. Inşallah hep birlikte uzun yıllar yazarız ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim Erdoğan;
      İyi ki açmışsınız gerçekten. Birlikte nice seneler olsun inşallah :)

      Sil
  22. Ben seni 7-8 yıllık bir blog zannediyordum Beyda. Bende öyle bir izlenim bırakmışın 😉 Bu iyi bir şey. O zaman nice nice yıllara. Hep beraber.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem;
      Böyle düşünüyorsan bu iyi bir şey. Çok teşekkürler :) İnşallah hep beraber yazarız :)

      Sil
  23. aa bunu hiç görmemiştim,daha nice yıllara diyelim,blogunuzun doğum günü kutlu olsun efenim..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul;
      Hep beraber inşallah. Çok teşekkürler :)

      Sil
  24. Canim benim, blog dünyasinda iyi ki var dedigim insanlardansin. Nice nice yillara 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya;
      Sağol canım benim sen de öylesin benim için :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kul Plan Yaparken, Kader Gülermiş!... 1. Bölüm

 

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Naime Özeren - 23 Nisan

Bir Yaprak Sarması Meselesi

Monica Mccarty - İskoç Esareti

Merhabalar İskoç kitaplarını sevmeme neden olanlara selam olsun. Normalde okuyacağımı düşünmediğim İskoç kitaplarının şu anda hastası olmuş durumdayım. İskoç Esareti'de bu kitaplardan birisi.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Bedelli Sermaye Artırımı Nedir?

 

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları