Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 52

Merhabalar

Yine biten ürünlerimiz yığılmış.
Ben şunu anladım ki; eşimden tehdit almadan bunları fotoğraflayıp atmıyorum. Ne zaman eşimden çöpe atacağına dair tehdit alırsam, o zaman bir zahmet fotoğraf çekiyorum. Hemen neler bitmiş hep beraber bakalım.


Mendiva Beyaz Sabun Kokulu Islak Mendil. Bu mendille sevgili eltim sayesinde tanıştım. Ve tek kelimeyle müptelası oldum. Özellikle yaz aylarında terlediğinizde hemen ellerinizi, boynunuzu ve hatta koltuk altınızı silin. Temizlik kokun. Ferahlayın. Elimdekiler bittiğinde artık sürekli alacağım ürünler arasında. A101 mağazalarında satılıyor.


Pastel 27 numara likit mat ruj. Bu ürün severek kullandığım rujlar arasında. Yedeklilerden. Günlük kullanım için uygun. Dudakta varla yok arası. Dudak çizgilerine dolma yapıyor ama renginden dolayı çok belli olmuyor. Çok beyaz tenlilerde pek güzel durmayabilir. Tester deneyip alın. 



Pastel 20 numara likit mat ruj. Bu ruju çok övdükleri için aldım. Rengi güzel evet ama gül kurusu renginde olduğundan azıcık beni solgun gösterdi sanki. Daha şeftali alt tonlu olanları daha çok seviyorum. Muhtemelen bir daha alınmayacak. 


Loreal Volume Million Maskara. Benim vazgeçemediğim tek maskara. Evde stoklu. İndirim döneminde yine stoklayacağım. Kirpikleriniz benimki gibi aşağı doğruysa, kıvrıklığı yoksa kesinlikle çok seversiniz. Kauçuk fırçası sayesinde kirpikleri yapıştırmıyor. Hem de tek tek ayırıyor. Tavsiye ederim.



R de L Young XXL Lashes Mascara Base. Kısaca maskara bazı. Bu ürünü kullanmadan önce maskara bazlarına karşı aşırı ön yargılıydım. Nasıl olsa maskara kullanıyoruz ne gereği var diyordum. Ta ki bu ürünle tanışana kadar. Kirpiklerim aşağı baktığından maskara ile şekil vermem uzun zamanımı alıyordu. Bu ürünü kullandığımdan bu yana maskara ile bir kaç dokunuşta uzun, kıvrık ve daha havalı kirpiklere ulaştım. Bu ürünü indirimde ne kadar bulduysam stokluyorum. Her zaman alacağım ürünlerden. Uygun fiyatlı Rossman mağazalarında satılıyor. Mutlaka alıp deneyin.



Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize çok iyi bakın. Güzel bir gün olsun. Hayırlı Cumalar.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. O zaman yenilerini güle güle kullanın efenim..✔😊

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler, hayırlı cumalar Beyda'cığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız;
      Sağol canım. Biraz geç oldu ama sana da hayırlı cumalar :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Deep;
      Hem de ne tehdit. İnanamazsın. "Dıtt süre doldu" der ve bir bakmışsın yerinde yeller esiyor :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun diyelim.

    YanıtlaSil
  5. Pastel Day Long serisi çok başarılı bana göre. Doğru rengi bulmak önemli tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim;
      Seri olarak başarılı bir seri. Ama her renk herkese gitmiyor maalesef :(

      Sil
  6. Islak mendil aklımda olsun. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. Bitenler yazıları bana ayrı bir keyif veriyor nedense. :))

    YanıtlaSil
  8. Rimeli deneyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Hemen alisverise o zaman 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım;
      İnsan kendini mağazalarda kaybetmemek için zor tutuyor. :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Yeşil Yol

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.