Ana içeriğe atla

01.06.2018 Babil.Com Kitap Alışverişim

Merhabalar

Uzun zamandır kitap siparişi vermemiştim. Haziran ayı kitap hediyeleşme etkinliğindeki arkadaşıma ve kitap kardeşime kitap göndereceğimden dolayı sipariş verdim.
Bir süre mecbur kalmadıkça kitap almamaya karar verdim. Elimdekilerden okuyacağım. Ne kadar başarılı olurum bilemiyorum ama en azından denemeye değer. Bir ay bile kitap almamış olsam benim için büyük başarı olduğunu düşünüyorum. Hadi bakalım neler gelmiş.

Gena Showalter Karanlık Sır kitabını haziran ayı kitap hediyeleşme etkinliğindeki arkadaşıma göndereceğim. İstediği kitaplardan biri buydu. Seri devamı olduğundan bu kitabı almayı uygun gördüm. Fiyatı : 24,50.-TL

Jose Saramago Bilinmeyen Adanın Öyküsü Burdur'daki kitap kardeşime gidecek kitaplardan biri. İlave kitapları da var. Ayrıca paylaşacağım. Fiyatı : 6,30.-TL

Büşra Sanay Kardeşini Doğurtmak Türkiye'deki Ensest Gerçeği kitabının geçenlerde tanıtımını yapmıştım hatırlarsanız. Bu kitabı bir an önce okumak istiyorum. Zira bu kitabın bana ve bakış açıma çok şey katacağı kanaatindeyim. Hemen okunmaya başlayacaklar arasında. Fiyatı : 21,75.-TL

Küçük Prens kitabı, defter ve ayraçlar hediyeleri için babil.com'a sonsuz teşekkürler.

Bu siparişime toplamda 52,55.-TL ödedim.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Herkese mutlu bir hafta sonu olsun. Gülümseyin. Okuyun ve gezin. Hayat kısa. Çok da şeytmemek gerek.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. İlgi çekici kitaplar almışsınız, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  2. küçük prens, saramago ne güzeel :) kardeşimi doğurmak of of ne kitap yaaa hayretler verici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşimi doğurmak kitabına henüz başlayamadım. Ama okurken çok sağlam psikoloji gerektiğini düşünüyorum.

      Sil
  3. Umarım hepsini severek okursunuz. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  4. Küçük Prens ve Bilinmeyen Adanın Öyküsü kitaplarını okudum, ikisi de güzel. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilinmeyen Adanın Öyküsü basit ama çok güzel bir kitap. Anlatılmak istenen demek ki sayfalar dolusu yazmadan da anlatılabiliyormuş :) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Biliyor musun Küçük Prens kitabını okumadığımı okuduysam da unuttuğumu fark ettim. Yakın zamanda okuyacağım:)

    YanıtlaSil
  6. Saramago’nun Körlük romanını okuyup beğenmiştim. Senin paylaştığın kitabı da merak ettim. Listeme alayım. 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?