Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim - 20 Sinema Ve Ben

Merhabalar

Sevgili Girift bloğunun sahibi Fatma Nur sinema konusundaki mimdeki beni de mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz. O zaman soruları cevaplamaya başlayalım.

1- Sinemada izlediğin ilk film?
Sinemada İstanbul Kanatlarımın Altında filmini çok izlemek istememe rağmen o dönemde sinemaya gitmek bizim için sıkıntılıydı. Özellikle babam bu tür şeylere sıcak bakmadığından gidememiştim. Sonrasında izlediğim ilk filmi hatırlamıyorum ama izlemek istediğim ilk film İstanbul Kanatlarımın Altında'ydı.

2- Film en güzel.....'de/da izlenir.
En güzel film tabii ki sinemada izlenir ama evde güzel bir sistem varsa açıkçası ev ortamını tercih ederim. Şöyle yayıla yayıla izlemek süper olur.

3- Film izlerken olmazsa olmazın var ı? Varsa neler?
Sessizlik olsun yeter. Sinemada özellikle çalan telefonlara tahammül edemiyorum.

4- Tek başına mı kalabalık mı?
Kalabalık tabii ki. Ama film sırasında konuşuluyorsa bir zahmet yalnız olsun. Kendimi kaptırmışken evde özellikle film izlerken yorum yapanlara sinir oluyorum.

5- Mısır mı cips mi?
Sinemada mısır, evde çekirdek. Cips normalde de tüketmem ve sevmem zaten.

6- İki boyutlu mu üç boyutlu mu?
Her ne kadar o sinir bozucu gözlükleri takmayı sevmesem de üç boyutlu. Kaldı ki birde o gözlüğü kendi gözlüğümün üstüne takınca film boyunca burnumun üstünde öküz oturuyor hissi doğuyor.

7- AVM sineması mı? Sokak sineması mı?
Sokak sinemasına gitmediğim için yorum yapamayacağım ama eski zamanlarda olduğu gibi açık hava sinemalarına gitmeyi çok isterdim. AVM sinemasından kat kat eğlenceli ve nostaljik olacağını düşünüyorum.

8- Filmden önce filmin fragmanını izlemek mi? yorumlarını okumak mı?
Önce fragmanını izlerim. Şayet hoşuma gitmişse yorumlarını okuyup sinemada izlemeye giderim. Sinemada kaçırdıysam zaten yorum okumaya gerek yok. Aç internetten izle. Beğenmezsen kapat.

Bu mimi kimler yaptı takip edemedim. Yapmak isteyen herkes mime davetlidir. 

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, okuyun. Gülün. Hayata pozitif bakın.

Hoşçakalın...

Yorumlar

  1. İstanbul Kanatlarımın Altında güzel bir filmdi. Cevabınla hatırladım ve tekrar izlemek istedim birden.
    * Cips sevmiyorsan ne şanslısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun? ben halen daha izlemedim :) Dur hafta sonu izleyeyim o filmi :)
      Cips bana hitap etmiyor. Birkaç yedikten sonra midem bulanıyor.

      Sil
  2. Cevaplarını keyifle okudumm. Ben de yapacağım inşallah bu mimi. :)

    YanıtlaSil
  3. Cipsi ben de sevmem.

    6.soru sayesinde blogger aleminde ne kadar çok gözlük kullanan olduğunu görmüş olduk. Ben de normalde gözlüklü olduğum için ekstra gözlük takmak hiç hoşuma gitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cesaret edebilirsem eğer ameliyat olacağım bakalım.

      Sil
  4. Kesinlikle çekirdeğin yerini hiçbir şey tutmuyor ..

    YanıtlaSil
  5. İstanbul kanatlarımın altında güzel film.Sinemada çalan telefonlara ben de sinir oluyorum. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmi ben halen daha izlemediğimi fark ettim ve hafta sonu bir şey çıkmazsa izlemeyi planlıyorum :)

      Sil
  6. Film izlerken cekirdekde cok güzel gidiyor dimi :) ama cips sevmemene sasirdim. Keske bende sevmesem 😂

    Eline saglik canm güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cips gerçekten sevmem mesela ben tatlı da yemem. Baklava gibi şekerli tatlılar. Sadece sütlaç gibi sütlü tatlı yerim. O da fazla olmamak kaydıyla. Sevgiler canım :)

      Sil
  7. Bizim semtte her yaz açık hava sineması açılıyor, ama ben bir türlü gidemedim. Şimdi yazınızı görünce bu yaz kesin gitmeliyim diye düşündüm yine. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçtiğimiz yıllarda Eskişehir'de de açık hava sinema günleri yapılmıştı ama gitmek istediklerim de hep bir şey çıkmıştı ve gidememiştim. Yeninde olursa gidebilirim. Fırsat bulursan mutlaka git :)

      Sil
  8. Cevapların çook keyifliydi. Ayrıca yaptığın içinde çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için asıl ben çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Formasyon Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu

 

Nerede O Eski Kartpostallar?

Merhabalar Çocukluğumda yeni bir yılın gelmesini en çok kartpostal atabilmek adına severdim.