Ana içeriğe atla

4.Karadeniz Kitap Fuarı 20 - 25 Şubat 2018

Merhabalar

Hadi bakalım Karadeniz'e doğru uzanalım ve kendimizi fuar haberleriyle birlikte Samsun'a atalım.
Karadeniz'de bu yıl 4.sü yapılacak kitap fuarı 20 Şubat 2018 Salı günü başlayacak ve 25 Şubat 2018 Pazar gününe kadar sabah saat 10:00 ile akşam 19:00 saatleri arasında kitap severler ile buluşacak.

Fuar Tüyap desteğiyle Samsun Fuar ve Kongre Merkezi'nde kurulacak. 

Fuar adres: Cumhuriyet Mahallesi Cumhuriyet Sokak No:2 Tekkeköy/SAMSUN

Fuarla ilgili yazar-şair imza günlerine ve etkinlik takvimine http://karadenizkitapfuarisamsun.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, fuara katılacaklara keyifli fuarlar dilerim. Okumaya devam.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Kitap fuarlarında dolaşmak ayrı bir dünyadaymış gibi hissettiriyor bana. zamanın nasıl geçtiğini anlayamam oldum olası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskişehir kitap fuarında sadece fotoğraf çekimlerine 2 gece ve birde hafta sonundan birkaç saat ayırdım. Fotoğraf çekimlerinde bile o kitaplara kendimi bir kaptırmışım çekimler uzadı. Ben neredeyse elime kitap alıp, bağdaş kurup okuyacak duruma geldim :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?