Ana içeriğe atla

Topgözü Defne Restaurant - Yuvarlak Çay / Köyceğiz - Muğla

Merhabalar

Geçen seneki Bodrum tatilini tercih etme nedenimizin ilki aslında bu mekan. Normalde Antalya'ya gidecektik. Fakat eşimin arkadaşı Bodrum tatili dönüşünde uğradığı bu mekanı o kadar çok övmüş ki; eşim rotayı egeye çevirmeye karar verdi. Ama iyi ki de vermiş. Çok güzel bir mekanla tanışma fırsatı bulduk. Buraya aynı zamanda Muğla'nın Soğuk Cenneti'de deniliyormuş.
Bu mekana gelmemiz uzun sürdü. Çünkü Yuvarlak Çay'ın su kaynağının dibinde bir yer. Orası mı? yok burası derken kendimizi sonunda mekana atabildik. Manzarayı görünce zaten kendimizden geçtik. Aşağıda fotoğraflarını da göreceğiniz yer insanı mest ediyor. Yemekleri de bir o kadar lezzetli ve güzel. 

Buranın doğa ile iç içe olmasının ve yemeklerinin güzelliği dışında çok güzel bir özelliği daha var. Alttaki fotoğrafta gördüğünüz salıncak mevzusu. Buraya gelirken yanınızda mayo, havlu ve terliğinizi getirmeyi unutmayın. Çünkü suyun kaynağında suya girme imkanınız var. Öncesinde salıncağa binip biraz sallanıyorsunuz. Sonra salıncağın üstündeyken kendinizi buz gibi sulara bırakıyorsunuz. Evet su bildiğiniz derin dondurucu kıvamında. Yavaş yavaş girmeye kalksanız giremezsiniz. O yüzden salıncaktan birden atlamak en güzeli. Ben yüzme bilmediğim için böyle bir şansa nail olamadım ama eşim ve oğlum çok güzel yüzüp, eğlendiler. Bu seneki Bodrum tatilimizden dönüşte de nasip olursa uğramayı planlıyoruz. Fakat burada biraz uzun zaman geçirmek adına daha erken saatte gitmek en güzeli. Biz Eskişehir'e döneceğimiz için çok fazla kalamadık. Yemekten sonra biraz yüzüp yola koyulduk. Ama bir daha ki sefere inşallah daha erken gitmeyi planlıyoruz.

Tesiste yemekler çok güzel. Kuzu tandır ve saç kavurmayı denedik. İsterseniz alabalıkta yiyebilirsiniz. Ama kesinlikle efsane olan saç kavurmaydı. Üstelik soğumaması için altında ocakla getiriyorlar. Bu da artı puan. Mekanda kredi kartı geçerli ama dağın başı olduğundan internet çekmezse diye parasız gelmemenizi tavsiye ederim. Biz şanslıydık kredi kartı ile ödeme yapabildik. Fiyatlar abartı değildi. Böyle bir yere gelip et yedik ve şişirilmiş bir hesap ödemedik. Olur da buraya gelirseniz ve yanınızda havlu falan bulunmazsa temin ediyorlarmış. Biz zaten tatilden döndüğümüz için gerek kalmadı. 

Yemekten sonra suyun üstünde şark köşesi gibi olan yerlerden birinde çay keyfi yaptık. Gittiğimizde doluydu. Bu nedenle yemeği normal masalarda yemek zorunda kaldık. Bu nedenle rezervasyon yaptırmak diye;

Adres: Yuvarlak Çay Mevkii- Pınarköy / Köyceğiz-MUĞLA
Telefon: 0 252 267 0 267
GSM: 0 535 211 43 45

Mekanın çevresinde kampçıları da görebilirsiniz. Berrak suyun kenarında, doğa ile iç içe sessiz sakin tatilin tadını çıkarıyorlardı. Suyun berraklığını aşağıdaki fotoğraflardan görebilirsiniz. Buyurun o zaman fotoğraflarla mekanı gezin.

Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Okuyun. Gezin ve yaşamın tadına varın.

Hoşçakalın.




























Yorumlar

  1. harika bir mekanmış teşekkürler paylaşım için canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle süper bir mekan. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın :)

    YanıtlaSil
  3. 4 senedir muğladayım henüz bi gidemedim şu yuvarlakçaya :) Bu sene havalar güzeleşir güzelleşmez ilk işim oraya gidip salıncakta sallanmak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle büyük kayıp. Sabah gidin hatta gitmeden rezervasyon yaptırın. Zira sedir kısımlarında yer olmuyor. O salıncak olayına bittim bende ama maalesef yüzme bilmeyince cesaret edemiyorsun :(

      Sil
  4. Babam iş için gittiğinde arkasına takılmam lazım çok güzel görünüyor:)))

    YanıtlaSil
  5. Sırf salıncağa binebilmek için bile giderdim :D

    YanıtlaSil
  6. Sırf salıncağa binebilmek için bile giderdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben binemedim ama binersen benim yerime de iki tur sallan. Sonra da atla taaaam mı :)

      Sil
  7. Nasıl bir güzelliktir böyle...tanıttığınız için teşekkürler belli mi olur birgün banada görmek nasip olur:)

    YanıtlaSil
  8. Bu mekanı Muğla'da yaşayan iki arkadaşım sayesinde biliyorum. İkisi de salıncakta fotoğraf çektirmiş. O kadar güzel görünüyor ki ben de gitmek istiyorum. Bu yaz belki giderim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git git mutlaka git. Benim yerime saç kavurma ye, salıncakta sallan. Fotoğraf çek :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Tarihte Bugün 14 Mart