Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 33


Merhabalar

Bitenler yazıları gelmeye devam ediyor. Bu yazımızda neler bitmiş? bakalım.



Loreal Volume Million Maskara. Şu ana kadar kirpiklerime uyumlu olan tek maskara diyebilirim. Hunharca stok yaptığım ve bitirdiğim bir maskara. Silikon fırça yapısı, düz, kıvrımsız kirpikleri olanlar için gayet uygun. Kirpiklere vermiş olduğu uzunluğu seviyorum. Şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün. İndirim döneminde yeniden stoklayacağım.


Yver Rocher Badem-Portakal Çiçeği Duş Jeli. Yver Rocher'ın duş jellerini seviyorum. Özellikle vücutta kaşıntı ve reaksiyona sebep olmaması açısından tercih edebileceğim ürünler. Vücutta bir süre kalan kokusunu da seviyorum. Duş sonrasında temizlik hissini alabiliyorsunuz. Yeninden alınabilir.


Yver Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Maske. Bu ürünle ilgili ayrıntılı yorumlarıma buradan ulaşabilirsiniz. Fakat kısaca çokta istediğim performansı alamadığımdan elimdeki kutular bittikten sonra yeniden satın alacağımı da sanmıyorum. 


Diadermine Yatıştırıcı Tonik. Cildim karma olmasına karşın, hemen kızarabilme, hatta morarabilme potansiyeline sahip. Bu toniği aldığım dönemde de fazlasıyla hassastı. Fakat bu üründen memnun kaldığımı söyleyemem. Yatıştırıcı tonik denmesine rağmen, cildimde hafif kızarıklık oluşturdu. Yanlışlıkla gözüme kaçırdım ve dehşet yanma hissi oluşturdu. Makyaj temizleme sonrasında kullandığımda gözenekleri temizlemesinden memnun kaldım. Fakat cildimle çok uyuştuğunu düşünmüyorum. Yeninden alacağım bir ürün değil.


Yeni yazılarımda görüşünceye dek, okumaya devam. Kendi hedefleriniz olsun. Notlar alın ve uygulayın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Demek güzel ürünleri stokluyorsun :) Stokçu seni :)

    YanıtlaSil
  2. Maskarayi bende seviyorum canm ne siyelim yenilerine saglk olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. İndirim zamanı alıp deneyebilirsin bence. Kullananlar hep memnun kaldı.

      Sil
  4. Güzel bir bilgilendirme oluyor bitenler yazıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biten yazılarını okumayı bende çok seviyorum :)

      Sil
  5. Ben artık duş jeli kullanmıyorum. Sabunlar daha çok hoşuma gidiyor. Özellikle Dove'un zeytinyağlı sabunu favorim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabunları ben doğru dürüst kullanamadan eritip bitiriyorum. Bu nedenle tercih etmiyorum. Eritmeme yöntemini keşfedersem eğer kullanmaya başlayacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Sait Faik Abasıyanık - Karlı Hava

22 Nisan 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Bugün 23 Nisan, Hep Neşeyle Doluyor İnsan

 

Şermin Yaşar, İlber Ortaylı - Cumhuriyet'in İlk Sabahı Kitap Alıntısı

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Naime Özeren - 23 Nisan

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.