Ana içeriğe atla

Aliexpress Alışverişim 8

Merhabalar

Aliexpress alışverişlerim sırasıyla gelmeye başladı ve bende sizlerle paylaşmaya devam ediyorum. Bakalım bu sefer neler gelmiş?



Böyle güzel post-itleri maalesef buralarda bulmak zor. Bu güzel notlukları blog ve mektup arkadaşlarıma, kitap kardeşlerime göndermek için alıyorum. Yakında zamanda yeniden sipariş vermem gerekecek sanırım. Fiyatı : 0,24.-$


Bu ürün parfüm atomizeri olarak aldığım ilk ürün. Fakat yanlış geldi. Doğrusunu bundan bir önceki alışveriş yazımda yazmıştım. Bu ürünün alttan doldurma gibi bir durumu yok. Dolayısıyla parfüm doldurmanız imkansız. Ama yanınızda kolonya taşımak için böyle bir ürün kullanabilirsiniz. Fiyatı: 0,69.-$


Uzun zamandır far fırça seti almak niyetindeydim. Malum daha önce de Aliexpress'ten makyaj fırçası almış ve memnun kalmıştım. Türkiye'de bu ürünlerin fiyatları çok pahalı. Bu nedenle alacağım far fırça setini de buradan sipariş ettim. Yapıları inanılmaz yumuşak. Far dağıtma ve karıştırma fırçalarından çok memnun kaldım. Hatta bir ara yeniden yedeklemeyi düşünüyorum. Set fiyatı : 1,89.-$


Bu fırça setini de canım zuzum istedi. Fiyatı : 3,88.-$

Küpe organizerinden daha önce de almıştım. Yeni küpeler aldıkça yeterli gelmemeye başladı. Bir tane daha sipariş ettim. Fiyatı: 0,49.-$



Yakın zamanda pasaportlarımıza kavuşmuştuk. Yurt dışında pasaportların hem zarar görmesini engellemek, hemde ayrıca cüzdan taşımamak adına seyahat pasaport cüzdanı aldım. Üç adet pasaport rahatlıkla içine giriyor. Aynı zamanda içine kredi kartı, bozuk paralarınızı, uçak biletlerinizi de rahatlıkla koyabilirsiniz. Yurt dışına çıkarken Türkiye'de kullandığım cüzdanı yanıma almadan sadece bu cüzdanı almayı planlıyorum. Fiyatı: 2,03.-$



Bu sıralar katlanabilen çantalara takmış durumdayım. Bu çanta önceden aldıklarıma göre biraz daha büyük. Bu çantayı seyahatlere giderken yanıma almayı planlıyorum. Malum gittiğimiz yerlerde alışveriş yapıyoruz. Hediyelik ve kendimize bir şeyler alıyoruz. Aldıklarımızın bagajda darmadağınık durmasından hoşlanmıyorum. Bu çanta ile taşıma açısından daha kolay olacağı da bir gerçek. Fiyatı: 3,32.-$


Yeni yazılarımda görüşünceye dek, kendinize iyi bakın. Güzel düşünün. Her şey güzel olsun. 

Hoşçakalın.

Yorumlar

  1. Far fırçaları çok güzel görünüyor yumuşakmışta benimde ihtiyacım vardı. Aliexpress den alışveriş yapmayı severimde alayım bu seti teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka al. Çok güzeller ve fiyatı da çok uygun. Burada bir karıştırma fırçası dünya para.

      Sil
  2. güle güle kullanın...ben hala el atamadım aliexpresten alışveriş işine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Alacağın ürün varsa hemen harekete geçmelisin zira bekleme süresi çok uzun :)

      Sil
  3. Hepsi çok güzell. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Daha iyileri senin olsun inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Tarihte Bugün 14 Mart