Ana içeriğe atla

1881 - 10 Kasım 193∞ - Saygıyla Anıyoruz

Merhabalar

Bugün 10 Kasım.  Atatürk'ü anma ve Atatürk haftası aynı zamanda. 
Atatürk ve silah arkadaşlarına Allah'tan rahmet diliyorum. Onlar olmasalardı olmazdık. Hepsinden Allah razı olsun. Bugün rahat koltuklarımızda tasasız oturabiliyorsak; bunu Atatürk ve silah arkadaşlarına borçluyuz. 

Atatürk'ün bu vatan için yaptıkları saymakla bitmez ve bazı borçlar asla öden(e)mez. Unutmayacağız ve unutturmayacağız. 

Ölümünün 79.yılında Mustafa Kemal Atatürk'ü saygı, sevgi ve özlemle anıyoruz. Ruhun şad, mekanın cennet olsun.

Yeni yazılarımda görüşene dek, kendinize çok iyi bakın. 

Hoşçakalın.

Not: Bu güzel fotoğraf için Daha Mutluyuz bloğunun sahibi sevgili Yurdagül Çelik'e sonsuz teşekkürler ve sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keşfedilen Bloglar 5

Herkese merhaba Ben Hayata Genç Bakış. Annemin bloğunda yazmaya başladığımda blog keşif etkinliği düzenlemiştim.

M. Akyüz - Köprü Kralı

 

Gaziantep Tüm Okullar Listesi

 

Melisa Şentürk - Kullanıcı

 

Fatih Murat Arsal - Büyülü Orman

 

Fazıl Hüsnü Dağlarca - Saadet

Halil İbrahim Daysal - Misal

 

İrfan Şen - Eflatun’un Kargaları

 

Molly Doyle - Gölge ve Kan

 

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim.