Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 23

Merhabalar

Hadi biraz bitenlerden konuşalım. Üşenip toplu fotoğraflama yapınca elimde bir sürü biten yazısı oldu. Bu yazıda neler bitmiş bakalım.



Bu seyahat şişelerini Aliexpress alışverişimde almıştım. Ancak yaptığım bir hata vardı ki bu şişeleri alırken doldurma kısmını hesaba katmamışım. Sadece en büyük boyunu doldurabildim. Onu da bıçakla ağız kısmını genişleterek başardım. Diğer boylarının maalesef ağızları çok küçük olduğundan doldurmaya kalktığımda ürünler hep dışına taştı. Bıçakla ağızlarını genişletmeye çalışsam da maalesef büyük boyundaki gibi başarılı olmadı. Bu nedenle çöp oldular ve bir daha da alınmayacaklar. Seyahate giderken şampuan, saç kremi vs. ürünleri kendi şişeleri ile taşımaya maalesef devam.


Signal diş fırçası ile ilgili yorumumu daha önce burada yazmıştım. Bu diş fırçasıyla maalesef barışamadım. O zaman çiftli aldığımdan ve israfı sevmediğimden dolayı mecburen birkaç ay kullandım ve bir daha bu tarz bir fırça almayacağım. Zira diş etlerime ciddi zarar veriyor. Bu fırçayı kullanırken diş etlerime gelmemesi için resmen savaştım.


Splat Blackwood yani siyah diş macunu. Bu macundan ne kadar memnun olduğumla ilgili detaylı yazıyı burada yazmıştım. Sürekli alacağım ve çok memnun kaldığım bir ürün. Dişimdeki çıkmayan lekeyi çıkardı daha ne olsun.


Le Petit Marseilials Mandalina ve Misket Limonu duş jeli. Duş jelinin kokusu çok güzel ancak banyoda kalıyor. Tende kalan herhangi bir kokusu mevcut değil. Ayrıca cildimde de biraz kaşıntı yaptı. Bu nedenle bir daha alınmayacak bir ürün.


Oriflame Swedish Spa Beauty Wonder Oil. Türkçe Meali ise spa duş yağı. Açıkçası bu yağı çok fazla kullanma imkanım olmadı. Bir kaç defa termal tatile gittiğimde kullanmıştım. Ama çok gerekli bir ürün mü derseniz açıkçası bana göre spa yağı gerekli bir ürün değil. Zira spa masaj ürünüyle birlikte almıştım. İçinde deniz tuzu vardı sanırım. Vücut peelingini yapıp, bu yağı sonrasında kullanıyorsunuz. Ancak ben o peelingi tırnak ve el bakımında kullanıyorum. Ürünün kutusunun boş olduğuna bakmayın. Tarihi geçmiş olduğundan etrafa bulaşmaması açısından döktüm. Bir daha da alacağım bir ürün değil. Fakat peelingini sevdim. Bitince ayrıntılı yazısını yazarım.

Bugünlük bu kadar. Hadi bakalım. Salı sallanmasın okumaya devam.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Uğruna İnsanların İntihar Ettiği İran Şahının En Sevdiği Karısı Anis-el Doleh

Merhabalar Son zamanlarda sosyal medyada sıklıkla karşılaştığım bir haber, aslında güzellik kavramımızı sorgulamama neden oldu.

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.

Fatih Murat ARSAL - Yalnız Gözlerin İçin

Merhabalar Fatih Murat Arsal ile tanışmam Anlaşma romanına dayanır ancak yorumlamak için öncelikle Yalnız Gözlerin için kitabından başlamak istedim.

Yeşil Yol