Ana içeriğe atla

24.07.2017 D&R Kitap Alışverişim

Merhabalar

Bu sıralarda sevdiğim yazarların kitaplarının tamamlamaya takmış durumdayım. Harlan Coben'de bu yazarlardan biri ve polisiye, macera okumayı seviyorsanız kesinlikle gözü kapalı tavsiye ederim.

İhanetin 5 Yüzü kitabını kütüphaneden alıp okumuştum. Gerçekten son ana kadar adrenalin ve yürek çarpıntısı hiç düşmemişti. Geceleri bile kalkıp okuduğum bu kitabı şiddetle tavsiye ediyorum. Okuduğumdan beri kitaplığıma eklemek niyetindeydim. Fiyatı da gayet uygundu. Kitabın yorumunu buradan okuyabilirsiniz.Fiyatı : 13,20.-TL

Tek Bir Bakış yazarın 2017 yılında çıkan son kitabı. Fiyatı : 14,40.-TL

Bana Söz Ver 2015 yılında basılmış kitap. Fiyatı : 15,00.-TL

Bu siparişime toplamda 42,60.-TL ödedim. Kargo bedava günü olduğundan kargo sınırı geçmem gerekmedi. 

Bu arada belirtmekte fayda görüyorum. Sepete eklediğiniz ürünlerin zaman zaman fiyatları değişebiliyor. Sipariş vermeden önce mutlaka diğer sitelerle fiyat kontrolü yaparak almanızda fayda var. Yani sizin eklediğiniz kitap örneğin o zaman 9,90.-TL ise alacağınız zaman aynı fiayt olmayabilir. Çok fazla kitabı bir anda alıyorsanız bu detay gözünüzden kaçabilir. Sonradan pişman olmayın.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Gülümseyin, gezin ve okumayı unutmayın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?