Ana içeriğe atla

12.08.2017 Gratis Oje Alışverişim

Merhabalar

Ankara blog yazarları buluşmasından sonra Eskişehir'e dönmek için TCDD Gar'da bekliyorduk. Bu sırada oğlum su almak için Migros olduğunu söyledi. Migros'a giderken tesadüfen Gratis mağazasını gördüm. 
Tren saatine daha vakit varken zaman geçirmek adına Gratis mağazasına gittim. İlk defa bir Gratis mağazasını bomboş yakalamanın da verdiği heyecanla uzun zamandır almak istediğim ojelere bakma ve alma fırsatı buldum. Ojelerde indirim yoktu. Zaten olsa da; çok bir şey değişmeyecekti.


Flor Mar'ın çıkarmış olduğu bu serisinin ojelerini zaten beğeniyordum. Siyah, gül kurusu ve açık gri renklere ihtiyacım olduğundan, diğerinin de (FC48) rengini beğendiğimden aldım. Bu serinin sürümü kolay. Ama koyu ojeleri diğer ojelerde olduğu gibi çıkarırken biraz zorluyor.

Blog yazısını yazana kadar üç tane ojeyi kullanmaya fırsatım oldu. Bunlardan biri FC48 rengi. Benim gibi günlük olarak kıyafete göre oje değiştiriyorsanız tek kat kullanmanız yeterli olacaktır. Akşama kadar klavye kullanmama rağmen uçlarında soyulma olmadı ve tek sürüşte rengini verdi. Rengini çok sevdim. Nar çiçeği pembe arası çok tatlı bir tonu var. O renk bir kıyafetiniz yoksa bile siyah, gri ve beyaz kıyafetlerle de çok güzel duracaktır.

FC28 gri rengi her ne kadar tek kat sürüşte rengini veriyor gibi dursa da iki kat sürüldüğünde daha güzel duruyor. Yapısını sevdim. Bu serinin bu zamana kadar denediğim tüm ojelerinin yapıları çok güzel. Sev(e)mediğim tek yanı maalesef yuvarlak tutuş başlıkları. Elinizde tutmakta zorlanıyorsunuz. Kazara düşürmemeye dikkat edin. Bir kere elimden kaydı ama bereket masada olduğundan etraf batmadı.


Pastel Nude serisinden Rose 752 rengi ve Pastel klasik seriden 53 numaralarının tonlarında ojelere ihtiyacım vardı. Renkler hoşuma gidince hemen aldım. Günlük kullanımda yada tırnaklarınız bakımsız olduğu zamanlarda bu tonlar kurtarıcı oluyor. Bir diğer kullandığım oje Pastel 752. Bu rengi almakla çok isabetli bir karar vermişim. Tırnaktaki duruşu çok güzel. Çok tatlı bir gül kurusu rengi var. Ancak iki kat uygulayınca rengini daha güzel veriyor. Çıkarırken bir sorun yaşamadım. Zaten açık renk. Hemen çıktı.


Yakın zamanda biten Flor Mar klasik serisinin 310 mat beyaz rengini zaten alacaktım. Ojenin rengi kireç beyazı. Beyaz kıyafetlerimde dikkat çeken beyaz ojeyi sevdiğimden mutlaka ojelerimin içinde bu renkte oje bulunuyor. İki kat sürülüyor. Tek katta tam rengini almak mümkün değil. 385 numara vişne çürüğü rengini de bir arkadaşımda görüp beğendiğim için aldım. Fotoğrafta biraz koyu çıkmış ancak bu kadar koyu değil.

Aslında beğendiğim daha birçok oje vardı ama malum ojeler açıldıktan bir süre sonra ağdalı bir yapıya dönüşüp, sürümü zorlaşıyor. Yapısı bozuluyor. Bu nedenle aldıklarım ve evdekiler bitinceye kadar yeni ojeler almamaya kararlıyım. 

Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Kendinize çok iyi bakın. İyi bir hafta sonu olsun. Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Smilodon (Kılıç Dişli Kaplan) Hakkında Bilinmeyenler

Herkese Merhaba  Bugün sizlere Smilodon'dan (Kılıç Dişli Kaplan) bahsedeceğim. 

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar Fatih Murat Arsal'ın kalemini sevdiğimi bilmeyen kalmadı sanırım.

Gabriel Garcia Marquez - Ağustosta Görüşürüz

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Yeşil Yol

 

Samed Behrengi - Bir Şeftali Bin Şeftali

Herkese merhaba Kısa zaman önce bitirdiğim bir kitap Bir Şeftali,Bin Şeftali. Bir gün annesinin dalında büyümekte olan bir şeftalinin hikayesi bu. Bu şeftali büyüyünce sahibi tarafından köye satılmaya götürülür.