Ana içeriğe atla

09.08.2017 Babil.com Kitap Alışverişim

Merhabalar

Kitap alışverişi yapmayayım diyorum ama Fatih Murat Arsal Buz Sıcağı kitabının ön siparişe girdiğini gördüğümde resmen çıldırdım. Siparişini ne hızda verdiğimi bilseniz deli dersiniz. O derece gözüm dönmüştü sipariş verirken.
Eski yazılarımı okuduysanız koyu bir FMArsal'cı olduğumu biliyorsunuzdur. Fatih Hoca'nın öyle bir yazıyor ki kitabı resmen yiyorum. Zaten Buz Sıcağı'da geldiği akşam yarısından fazlası bir solukta okundu ve ertesi günü de bitti. Yorumunu yarın hemen sıcağı sıcağına yayınlayacağım. Fiyatı : 19,77.-TL

Cindi Madsen serisini tamamladım tamam bundan sonra hemen okurum derken meğer yeni bir kitabı çıkmış. Onu da sepete ekledim. Fiyatı : 13,40.-TL

Elia ile Yolculuk Zülfü Livaneli'nin yeni kitabı. Bende olmayan kitaplarını da tek tek tamamlayacağım. Fiyatı : 12,60.-TL

Ve son olarak Daha Mutlu Daha İyi Bir Hayat Mümkün bloğunun sahibi sevgili Yurdagül geçenlerde bir kitap tanıtımı yapmıştı ve çok ilgimi çekti. Kendisine de zaten ilk kitap alışverişimde alacağımı söylemiştim. Bu kitabı öncelikli olarak okuyacağım. Fiyatı : 7,15.-TL

Yurdagül'ün kitap yorumunu buradan okuyabilirsiniz.

Arka kapak dergisi neden iki tane? Çünkü Buz Sıcağı ellerine ulaşmadığından siparişimi ikiye bölüp gönderdiler. İki siparişe de aynı dergiden eklemişler. Birini hediye olarak sizlere ilerleyen zamanlarda göndereceğim. Bana yine küçük defterlerinden ve tatlı ayraçlarından göndermeyi de ihmal etmemişler. Teşekkürler.

Bu alışverişime toplamda 52,92.-TL ödedim. Bir kaç kitap alışveriş yazım daha var. Bunları da yakın zamanda yayınlarım.

Okumayı unutmayın. Gezmeyi ve gülümsemeyi de. Kendinize çok iyi bakın.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları