Ana içeriğe atla

Mehmet Can Çevir - Bir Acı Bin Bedel

Merhabalar

Geçen yıl Eskişehir kitap fuarında Papillon Yayınları tarafından hediye edilen bir kitaptı Mehmet Can Çevir Bir Acı Bin Bedel. 

Kitap deneme türünde yazılmış ve yazarın kalemi gelecek vaat ediyor. Kitapta yazım hataları yok denecek kadar azdı. Kitapta altları çizilecek yerler vardı. Kısa kısa yazıların yanı sıra, gayet uzun olan hikayelerde mevcut. 

Mehmet Can Çevir kendisi mi yaşadı? yoksa ayrılık acısını yaşayan birini çok iyi gözlemledi de mi? yazdı bilemiyorum ama ayrılıkla ilgili sağlam tespitlerde mevcut. 

İnstagram hesabımda paylaştığım kitap alıntılarından aşağıya bırakıyorum. Umarım seversiniz. Bu kitap aynı zamanda instagram hesabımda düzenlemiş olduğum çekilişle yeni sahibine gönderilmeyi bekliyor. Şimdiden keyifle okusunlar inşallah.

Yazara çıktığı bu yolda başarılar diliyorum. Hepinize keyifli okumalar.

Yeni yazılarda buluşmak üzere. Hoşçakalın.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Kadir İnanır Kimdir?

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

6 Mantı

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?