Ana içeriğe atla

Cindi Madsen - Aşk Bir Masalmış

Merhabalar

Cindi Madsen Aşk Bir Masalmış kitabını çıkar çıkmaz almıştım. Okunmak için çok kitap olunca sırası gelemedi. Kitaplığımı düzenlerken gözüme çarptığında tatilde okunabilecek kafa yormayan kitaplardan da olunca ön sıralara aldım. Zaten 2 gün içerisinde de bitirdim. 

Darby Quinn başarılı ve güzel bir iç mimardır. Hayatında hep doğru kişiyi aramış ve her seferinde de sonuç hüsran olmuştur. En son yaşadığı ilişkisinden sonra artık neredeyse erkeklere tövbe eder duruma gelmiştir. Artık erkeklere ve sonsuza kadar süren mutlu ilişkilere olan inancını da son ilişkisinden sonra tamamen kaybetmiştir. 

Dabry iş görüşmeleri için müşterilerini Blue isimli bir restaurantta ağırlamaktadır. Yine müşterileriyle gittiği bir yemekte restaurantta külkedisi misali ayakkabısının topuğu bir çukura girer ve Jake sayesinde rezil olmadan bu durumdan kurtulur. Aralarında o andan itibaren başlayan çekim Darby'i korkutur. Fakat Daby bu zamana kadar yaşadığı ilişkileri vaka çalışması defterine; kaybedilen süre ve alınan dersler adı altında kaydetmiştir. Ne olursa olsun Jake'e bir şans vermeyecektir. Deftere yeni birini eklemeye ve yine yeniden üzülmeye hiç niyeti yoktur. Darby'nin hesaba katmadığı durum ise Jake'in vazgeçmeye niyetinin olmadığıdır. Darby Jake ile aşka olan inancını yeniden kazanabilecek midir?

Kitap kesinlikle eğlenceliydi. Zaten türü de romantik komedi. Darby'nin şu anda ki hayatını okurken; aynı zamanda geçmişte yaşadığı ilişkilerine, verdiği masal adları eşliğinde göz atıyorsunuz. Yazarın okuduğum ilk kitabı ama kalemini sevdim. Zaten diğer kitaplarını da almıştım ve kafa dağıtmak istediğim dönemlerde okumayı planlıyorum. Klasik aşk hikayesinden çok bir kızın nasıl aşka olan inancını yitirdiğini, yeni aşklara yelken açmaya nasıl kendini kapadığını ama gerçek aşk geldiğinde bundan kaçışın olmadığını okuduğumuz eğlenceli bir kitap. Kitapta Darby'nin aşka olan inancının azalmasından dolayı duygu eksikliği vardı. Bu eksi puan. Kitabı okumazsanız bir şey kaybetmezsiniz. Fakat eğlenmek istiyorsanız okuyabilirsiniz.

Yeni yazılarda görüşmek üzere. Okumaktan vazgeçmeyin.

Hoşçakalın.

Tanıtım Bülteninden

Bütün aşk masallarının başlangıcı güzeldir.
Peki ya sonrası?

Darby yirmili yaşlarının sonuna gelene dek gerçek aşka olan inancını yitirmeden beyaz atlı prensini aramış ve sonunda, onu bulmanın imkânsızlığını kabul etmiş genç ve güzel bir içmimardır. Hayatı boyunca yaşadığı ilişkilerden aldığı dersleri bir deftere not alan genç kadın, daha önce yaptığı hataları tekrarlamamaya adeta yeminlidir. Tam da aşka ve sevgiye olan inancını sorguladığı bir dönemde karşısına çıkan Jake’in etkileyici yaklaşımına rağmen kalbini ona kaptırmamakta kararlıdır. Genç adamın ise ondan vazgeçmeye hiç niyeti yoktur ve Darby’nin aşka dair fikirlerini değiştirmeyi kafasına koymuştur. Fakat bu, sandığı kadar
kolay olmayacaktır.

“Mutlu sonlara inanmayanlardansanız sizi yanıltması için bu modern zaman masalına bir şans verin.”
Romantic Times

“Çekici, sevimli ve samimi bir itiraf romanı.”
Booklist

“Romantik-komedi türünde oldukça esprili bir dille yazılmış, keyifle okunmayı garanti eden bir roman.”
The New York Times

“Aşk Bir Masalmış!!! Derken için, yetişkinlere adanmış bir peri masalı diyebiliriz.”
Amazon



Sayfa Sayısı : 416



Basım Yılı : 2014



Novella Yayınları

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Tarihte Bugün 14 Mart