Ana içeriğe atla

Bitenler & Çöpe Gidenler 20

Merhabalar

Malum yaz mevsimi. Herkeste Ramazan sonrasında bir tatil telaşı. Biz de bayram sonrasında bir haftalık tatilimizi Antalya'da yapıp geldik. Sizlere tatilde kullandığım ve bitirdiğim ürünleri yorumlayacağım. Hadi başlayalım.
Öncelikle biz bir gözlük ailesiyiz. Güneş gözlüğü dışında, ailecek numaralı gözlük kullanıyoruz.Yani gözlük hayatımızın bir parçası. Bayramda eltimin bana gözlüğümü temizlemem için verdiği Mendiva gözlük temizleme mendilini çok beğenmiştim. A101 mağazalarında satılıyormuş. Tatile çıkmadan önce bulup resmen stokladım. Gözlük temizlemeyi sevmeyen oğlum bile bu mendiller sayesinde kendisi gözlüğünü temizlemeye başladı. 40'lı paketleri 2,45.-TL. Gözlük temizleme mendilleri dönem dönem indirim günlerinde satışa sunuluyormuş. Bu mendiller özellikle tatilde çok işimize yaradı. Temizleme performansı süper. Sadece olumsuz olarak tabir edebileceğimiz kısım açar açmaz bekleme yapmadan kullanmanız gerekiyor. Aksi takdirde hemen kuruduğundan yenisini açmak zorunda kalıyorsunuz. Şayet eliniz hızlıysa 2 gözlük bile temizleyebilirsiniz. Birde güneş almayan serin yerde saklarsanız kuruma yapmaz. İndirim zamanı stoklamayı düşünüyorum.

Yves Rocher Uvbeauty Shield 50SPF yüz güneş kremi. Bu kremi Yver Rocher'da görevli personel önermişti. Daha önce de bir blogda kremle ilgili olumlu yazı okuduğumdan almak istemiştim. İyi ki de almışım. Kesinlikle çok memnun kaldım. Ciltte herhangi bir alerji, tahribat yapmadı. Oğlum güneşte çok fazla kalmasına rağmen yüzünde güneş yanığı, siyah leke ve kızarıklık oluşmasına da izin vermedi. Favori ürünlerim arasında yerini aldı. Görevlinin söylediğine göre makyaj altında günlük krem olarak da kullanılabiliyormuş. Kalan ürünü bu şekilde tüketmeyi düşünüyorum. 

Nivea Sun Koruma Bronzluk 50SPF. Bu kremi geçen sene almıştım fakat kullanmaya fırsatım olmamıştı. Nivea ürünlerini seviyorum. Daha öncesinde de hassas ciltler için 50SPF kullanmış ve memnun kalmıştım. Bu kremden de memnun kaldım ancak bir daha ki sefere Nivea alırsam hassas ciltler için olanını tercih edeceğim. Hassas ciltler için olan kremi daha yoğundu. Bu kremi alırken dikkat etmemişim. Sanırım 50 SPF olmasına aldanmışım ancak içinde bronzluk olduğundan dolayı daha akışkan yapıya sahip. Kötü bir krem değil. Korumasında da sıkıntı yok. Ancak daha yoğun kremleri tercih ediyorum. Bu nedenle Nivea'nın bu ürünüyle pek anlaşamadım. Akışkan yapısını çok sevemedim.

Yver Rocher 50SPF güneş kremi. Bu kreme deyim yerindeyse resmen bayıldım. Bu zamana kadar kullanmış olduğum güneş kremleri içerisinde en iyisi ve en memnun kaldığım. Şöyle anlatmak sanırım anlamanız açısından daha iyi olacak. Ben aşırı beyaz tenliyim ve 50SPF kullanmama rağmen ilk gün kızarıklık olurdu. Üstelik şemsiyenin altından çıkmamış olmama rağmen. Ancak bu kremi kullandığımda ilk gün kızarıklığını yaşamadım. 3.günden sonra cildim bronzlaşmaya başladı. Oysaki hayatım boyunca bronzlaşan biri hiç olamadım. Bu krem bundan sonra favorim ve tatile giderken kesinlikle bu ürünü yeniden alacağım. Herhangi bir tahriş, soyulma, lekelenme, kızarma ve kaşıntı durumu olmadı. Benim gibi hassas cilde sahipseniz sizinde memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Umarım tatile gitmek üzere olanlara bu yazı yardımcı olur. Yeni yazılarımda görüşmek üzere. Tatile gideceklere de şimdiden keyifli tatiller.

Hoşçakalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Nil Karaibrahimgil - Ben Aptal Mıyım?

 

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Formasyon Analizi Nedir?

 

Kademe Analizi Nedir?

 

Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) ve Risk Bildirim Formu