Ana içeriğe atla

Apartman Sohbetleri 11 Karşı Cins Karşısında En Çok Utandığın An?


Merhabalar

Şu Apartman Sohbetlerini bitireyim de rahat edeyim. Sıra 11.soru var.

Karşı cins karşısında en çok utandığın an?

Aslında karşı cins karşısında utandığım bir an olmadı ama genel olarak çok utandığım bir anım var. Allah kimseyi böyle bir duruma düşürmesin.

Muhasebe mesleğine başlamamın üstünden 3 sene falan geçmişti. Çok bilindik bir pizza şirketinin Eskişehir şubesinde muhasebe departmanında görev yapıyordum. O dönemde mekan olarak iyi bir konumda ve genişlikte olduğumuzdan Emniyet Müdürlüğü'nün bir basın toplantısı olacaktı ve bizim mekanda yapılması kararlaştırıldı. Şu anda rahmetli olan patronum (nur içinde yatsın) Emniyet Müdürü'nün önüne koymuş olduğumuz sürahinin içinde sanki bir şey var gibi gelmiş ve toplantı devam ettiği sırada bana cam sürahiyi vererek suyu değiştirmemi istemişti. Sürahiyi aldım ve salonun ortasında geldiğimde nasıl olduğunu anlamadan sürahinin üst kısmı elimde kaldı ve sürahi resmen bir bomba gibi salonun ortasında patladı. Etrafta insanlar ne olduğunu anlamadı. Bir koşuşturma başladı ve Emniyet Müdürü'nün "sorun yok" demesiyle toplantı kaldığı yerden devam etmeye başladı. Ben olduğum yerden kıpırdayamaz durumda çakılıp kaldım. Patronum geldi ve beni salondan çıkardı. Ertesi günü tüm yerel gazeteleri toplayıp acaba bu olayı yazdılar mı? diye bakmıştım ama şükür ki herhangi bir yerde bir haber yapmamışlardı. Hayatımda hiç bu kadar utandığımı ve yerin dibine geçmek istediğimi hatırlamıyorum. Sürahiyi aşağıda paylaşıyorum. O günden sonra bu sürahiye hiç sahip olmadım.



Sizlerinde böyle anılarınız varsa paylaşırsanız sevinirim. 

Yeni yazılarda buluşmak umuduyla. Kendinize çok iyi bakın. Allah'ım utandırmasın.

Hoşçakalın.

1.     Nasıl bir apartmanda büyüdün? Okuyun

2.     Çocukluk eğlencen neydi? Okuyun

3.     Yedi yaş pantolonunu bulsak cebinden ne çıkardı? Okuyun

4.     Çocukluk kahramanın kimdir? Okuyun

5.     Gereksiz bir yeteneğin var mı? Okuyun

6.     Hastası olduğun bakkal ürünü hangisi? Okuyun

7.     En saçma zevkin?  Okuyun

8.     En büyük çılgınlığın? Okuyun

9.     Çocukken en çok korktuğun şey? Okuyun

10.     En sevdiğin ve sevmediğin özelliğin? Okuyun

11.     Karşı cins karşısında en çok utandığın an?

12.     En maskulen/feminen yanın nedir?

13.     Asla cesaret edemeyeceğin bir şey?

14.     En sevdiğin fiziksel acı?

15.     Almış olduğun en saçma teklif?

16.     Kendini çok değerli hissettiğin bir an var mı?

17.     Annenden ve babandan ne öğrendin?

18.     Hangisi daha olası; cadı, vampir, kurt adam? Ve tabii ki neden?

19.     Manzarasız müthiş bir daire mi, manzaralı tek odalı bir daire mi?

20.     Hayat sana ne öğretti?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Beyza Alkoç - 3391 Kilometre

Merhabalar Beyza Alkoç'un 3391 kilometre kitabını ilk çıktığı zaman görmüştüm ama açıkçası almakla almamak arasında kalmıştım. Kitap hediyeleşme etkinliği sayesinde okuma fırsatı bulduğum kitaba tek kelimeyle bayıldım. 

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Fatih Murat Arsal - İki Mükemmel Hata

Merhabalar Uzun zamandır sizlere kitap yorumu yaz(a)mıyorum zira bu sıralar yorum yazmak için maalesef kafamı toparlayamıyorum. Hoş bir aydan fazladır kitap kapağı da açamadım. Kitap okumadan uyumayan ben; son zamanlarda kitaplara dokunamadım bile. Fakat okuduğum kitaplara ve yazarlara da haksızlık da etmek istemiyorum. Zira beğendiğim kitapların yorumsuz durmalarına maalesef gönlüm razı gelmiyor. Çıktığı ilk anda alıp okuduğum, ancak yorum giremediğim bir kitap İki Mükemmel Hata. O zaman başlayalım.

Gizem Bilici - Ateşkes

Merhabalar Gizem Bilici'nin kalemi ile tanışmam  Gönülçelen  kitabını hediye eden bir arkadaşım sayesinde olmuştu. Yakın zamanda Ateşkes kitabını da çok merak ettiğimden okumak istedim. 

Fatih Murat Arsal Tüm Kitap Yorumları

Tarihte Bugün 13 Mart

 

Monica Mccarty - Aziz

Merhabalar İskoç hikayelerine merak salmama neden olanlara selam olsun diyerek başlayalım.

Tay 2: Ebabil Takımı

 

Cahit Sıtkı Tarancı - Kırık Bir Aşk Hikayesi

Cahit Sıtkı Tarancı'nın meşhur bir şiiri var, " Abbas" adında.