Ana içeriğe atla

Mimlendim ve Mimledim 10 - Marka Mimi

Merhabalar

Sevgili Deeptone ilginç bir mim başlatmış ve sağ olsun beni de mimlemiş. Bu sefer ki mim konumuz Markalar. Vazgeçemediğimiz 3 marka nedir? ve Neden? Bakalım benim ilk üçüme hangi markalar neden giriyormuş? Hep beraber bakalım.
1- Her cins Çamaşır Beyazlatıcı Amway Home SA8. Biz hanımlar hani şu çıkmayan lekelere ayar oluruz. Ne yaparsak yapalım, özellikle pamuklu kumaşlarda o lekeler çıkmaz ve kıyafetler atıl duruma gelir. Bu ürünle tanışana kadar bir çok leke maalesef kıyafetlerimin üzerinde kalıyordu. Yani çamaşırlarımın leke durumunu SA8'den önce ve sonra diye ikiye bile ayırabilirim. O derece. Hatta bununla ilgili bir anımı da yazmak istiyorum. Eşimin kardeşi öğretmen olduğundan çantasında kalemlerin olması çok normal. Ancak dolma kalem mürekkebi çantasına akmış ve fark etmemiş. Sadece çanta da kalsa yine iyi. Çantadan yeni aldığı monta güzel bir şekilde resmen boca edilmiş. Annem de bir güzel sabunlamış. Çitilemiş. Ne yaptıysa çıkaramamış. Sonrasında bana sordu. Ben de montunu bana vermesini söyledim. Normalde bu ürünü hiç bir şey yapmadan kullanmak gerekiyor. Çok ümitli olmasam da denemeye değer dedim. Fakat inanılmayacak derecede lekeleri çıkarmış. Hafif belli olmayacak bir iz mevcut ama bu bile büyük bir mucize. Kardeşim ise bu duruma çok sevindi. Ürünün kullanımı ise bir kapak ürünü sıcak suyla eritip lekenin üstüne döküyorsunuz. Sonrasında da durulamadan ürünle birlikte makineye atıp yıkıyorsunuz. Ayrıca ürün o çıkmayan saatlerce kaynattığımız çaydanlık lekelerini de çıkarıyor ve ilk günkü haline dönüştürüyor. Benim evimde yedekli bir ürünüm. İç çamaşırlarında da çıkmayan lekelerin hepsi çıkıyor. Kar beyazı. Herkese tavsiye ederim.


2- Splat Blackwood Diş Macunu. Bu diş macununu kullanana kadar ben macun kullanmamışım. O kadar söylüyorum. Bir aya yakın zamandır kullandığım bu ürün dişimde (özellikle belirtiyorum; temizletme işlemi uygulandığı halde) dişçinin ve bir çok markanın çıkaramadığı lekeyi çıkardı. Ötesi yok. Bu nedenle de evimde yedekli durumda. Bu ürünle ilgili çok fazla soru almıştım. Bitenler kısmında detaylıca yazacağım. Şiddetle tavsiye ediyorum.

3- Domestos Çamaşır Suyu. Eşim beni ilk tanıdığında işyerinde mutfakta elimde çamaşır suyu vardı. O zaman da benimle dalga geçerdi. "Yakında bizi de çamaşır suyuna koyacaksın" diye. 15 sene oldu. Halen söylediğinin arkasında. Her ne kadar sağlıksız olduğu yönünde bir çok şey söylense, yazılsa ve çizilse de, benim evimin baş köşesinde durması gereken bir ürün. Lavabo, WC, banyo, bulaşıklar, ıslak zemin, çamaşırlar. Aklınıza gelebilecek her yerde vazgeçilmezim ve evime alırken mutlaka büyük bidonlarda alıyorum.

Benden bu kadar. Mimlendiğim yazıyı buradan okuyabilirsiniz. Mimlenmeyen herkesi mimliyorum. Herkese sevgiler. Hoşça kalın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Zamanların En Güzel Kadını : Prenses Fevziye

Kavalalı Mehmet Ali Paşa soyundan, Mısır'ın ilk kralı Fuad'ın kızı; yine Mısır'ın son kralı Faruk'un kız kardeşiydi Prenses Fevziye.

Zeynep Sahra - Elmalı Turta

Merhabalar Zeynep Sahra'nın Ayçöreği hikayesi Elmalı Turta ile son sürat devam ediyor. Öncelikle yeniden belirtmek istiyorum bu kitap Ayçöreğinin devam kitabı. Yani öncelikle Ayçöreğini okumalısınız.

Kadir İnanır Kimdir?

 

Poy Baharatı Nedir? Nerelerde Kullanılır?

  Merhabalar Baharat kullanmayı sever misiniz?

Ege Soley - Pazartesi Mektupları Kitap Alıntısı

 

Kolay Kredi Veren Bankalar

 

25 Mart 2024 Pazartesi Altın Fiyatları

 

Aşkın Nur Yengi - Haberci

 

Borsada Kredili İşlem Nedir?

 

6 Mantı